spoonhau Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Sikkert et nokså dumt spørsmål, men hva er forskjellen på skrivehastighet og lesehastighet? Da tenker jeg ikke på skrivehastighet som i brennehastighet, men en egen hastighet. Husk: man lærer ikke uten å spørre. På forhånd takk. Mvh Olav Førde Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Da tenker jeg ikke på skrivehastighet som i brennehastighet, men en egen hastighet. Øhm, hæ? Denne må du nesten utdype. Tenker du kun på overskrivbare mediumtyper? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 en kompis spurte meg om hva forskjellen var. Så copy-pasta han inn noe på msn der det sto noe som dette: lesehastighet -og x antallmb skrivehastighet -og x antallmb brennehastighet -og x antallmb pluss noe annet stash. hjalp det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 21:55, spoonhau skrev:en kompis spurte meg om hva forskjellen var. Så copy-pasta han inn noe på msn der det sto noe som dette:lesehastighet -og x antallmbskrivehastighet -og x antallmbbrennehastighet -og x antallmbpluss noe annet stash.hjalp det? Skrivehastighet=brennehastighet Både lesehastighet og brennehastighet måles i 'X', der 1X = 150 KB/sekundet. Klart? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 tror ikke at jeg klarer å forklare hva jeg mener helt jeg, men skrivehastigheten og brennehastigheten var forskjellig. Det stod som om det ikke var det samme, noe jeg trodde det var. Og jeg skrev x fordi jeg ikke husket hvor mange mb det var. noen som skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Tenkter du på spinn-hastigheten ? som i en billig 52x cdrom, som spinner plata med 52x mens den effektive lesehastigheten er på ca 25x ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå