WeXeL Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jeg skal kjøpe ny muse-matte(lei av den gamle tøy matta) Vil gjerne ha en som passer bra til musa mi(Microsoft Inteli Mouse 4.0) Så viss noen har en muse matte å anbefale så bare skriv Endret 14. januar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har samme musa, bruker fUnc og er meget fornøyd. Anbefalest Skrivest forresten musematte, ikke muse matte. Mener at noen på forumet har startet en "gruppe" mot den slags skrivefeil Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Qpad, Corepad, Razer Exactmat eller X-ray thunder9. Ikke gå for de eldre, som Icemat, func steelpad S serien OSV Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 QPad og Destruktpad passer hvertfall fint til den musa. har hørt mye bra om Razer Exactmat også. Lenke til kommentar
Cyrano Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Etter min mening er Razer Exactmat mye bedre en func 1030. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Skrivest forresten musematte, ikke muse matte. Mener at noen på forumet har startet en "gruppe" mot den slags skrivefeil Skreiv faktis muse-matte Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det finns kun ne ordentlig musematte.... COREPAD!! Neida, men den er veldig bra til spill! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg er veldig fornøyd med den ikke så kjente SpeedPad.. Problemet er at den slites ned.. bruker den ikke mye! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Takk for alle svar.... tror nok st jeg går for fUnc eller corepad Endret 15. januar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg trenger også en ny musematte, og har ikke noen erfaring med disse glassmattene.. Blir de veldig kalde? Funker Corepad bra med Logitech MX1000? Syntes det burde lages om vote om hvilke musematte som er best.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg vet ikke om Corepad funker med MX1000, men jeg regner med det, siden Corepad har et mønster. Corepad er en glassmatte, men den blir ikke kald, og bråker ikke. Gamer.no holder på med en test av matten. Det er ingen vits i å lage vote på hvilken musematte som er best. Alle vil stemme på den de selv har, så det blir nok fUnc og Icemat som stikker av med seieren, siden flest eier dem. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Qpad, Corepad, Razer Exactmat eller X-ray thunder9.Ikke gå for de eldre, som Icemat, func steelpad S serien OSV Hva er så dumt med IceMat da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg bruker en musematte fra Clas Ohlson, til 19.- Den funker utrolig bra... Men QPad er også å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå