scarface15 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 pentium m + sli = mindre strømforbruk noen som har hørt om det kommer et hovedkort som tar pentium m og sli oppsett? eventuelt barebone Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 pentium m er for bærbare datamaskiner (m = mobile) og jeg tviler på at SLI (som tar mye plass) kommer på noen bærbare maskiner, men du kan da drømme Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 pentium m er for bærbare datamaskiner (m = mobile) og jeg tviler på at SLI (som tar mye plass) kommer på noen bærbare maskiner, men du kan da drømme Pentium M kan like gjerne stå i en stasjonær maskin, selv om det er mest vanlig å se disse i bærbare. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 joda, men man får ikke kjøpt Pentium M hovedkort og cpu? eller gjør man? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 joda, men man får ikke kjøpt Pentium M hovedkort og cpu? eller gjør man? Joda det gjør man! http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12454 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12454 Netshop selger pentium M cpur vet jeg i allefall.. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Nettshop selger også Pentium-M hovedkort. To stykk faktisk... DFI og Aopen (dvs de to kortene som er på markedet). Stikk til Netshop.no -> Hovedkort -> Socket 479 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 siden dette ble en off-topic tråd, regner jeg med at det ikke er noen som har hørt om Pentium m HK (til stasjonær) som har SLI... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 siden dette ble en off-topic tråd, regner jeg med at det ikke er noen som har hørt om Pentium m HK (til stasjonær) som har SLI... Det finnes nok ikke nei. Utvalget av hovedkort til Pentium M er som sagt veldig dårlig, og disse kortene har utdaterte brikkesett og generelt dårlige specs. SLI finnes ikke til P4 engang, men det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå