End-re Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 I de siste dagene har min internett vært forferdelig dårlig. Har online adsl 754 kb/s inn og ca 150 ut. nå i det siste har det gått forferdelig sakte, Alle internett spill/program har latency på 800 (300 ms på irc) Så jeg lurer på om det er flere som har det problemet ! det er irritabelt ! på itavisen sitt speedometer har jeg 80 kb/s Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Kan jo være virus? ta en skjekk før vi kan utelukke dette. EDIT: har en vane med å legge spyware og den slags dritt under virus katogorien , du bør skjekke dette og. Bruk verktøyet som sofTest linker til. Endret 14. januar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 mener du kilobit eller kilobyte? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Eller spyware e.l. Verktøy finner du her. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 kilobyte, ja har sjekket for virus FØR jeg laget denne Topicen (også sjekket for spam og dritt) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har du også prøvd å trekke ut strømen på modem/router? Hvis ja, snakk med kundeservice. Det kan være noe rusk på linja. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Telenor har, etter hva jeg har hørt, hatt problemer den siste uken, blandt annet at de ved ett tidspunkt hadde 15000 tilkoblinger på et system som kun var lagd for å takle 8000. Selv har jeg 2048/256, men de siste 2 dagene har jeg kun hatt 500kbit +/-. Jeg har ennå ikke tatt meg bryet med å ringe dem for å høte om de har noen anelse om hva, hvorfor dette skjer og eventuelt når dette blir fikset, da jeg regner med at det er mildt sagt meningsløst. Hvis dette varer noe spesielt mye lengre så er det kanskje på tide å gjøre noe, men ikke ennå. Jeg kommer til å vente et par dager til. Edit: Og i fremtiden kan det være kjekt å sjekke driftsmeldingene på online.no når du merker at noe er som det ikke skal være. Jeg slengte inn de siste driftsmeldingene som linker, så sparer du musa di for et ekstra museklikk. Hvis du befinner deg i Trondheimsområdet: Problemer med ADSL i Trondheim Eller hvis du befinner deg i Bergensområdet: Problemer med ADSL i Bergen og omegn. Endret 14. januar 2005 av Wlffrsether Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ok, jeg er i Trondheim...får bare vente og se hva som skjer Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Vil bare si at jeg sliter med akkurtat det samme problemet,jeg skal nå ha rundt 4 eller 5 MB inn men får kun rundt 1.2 målt på itavisen Endret 15. januar 2005 av Vallhall Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 ja, telenor er noe møkk ! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Vil bare si at jeg sliter med akkurtat det samme problemet,jeg skal nå ha rundt 4 eller 5 MB inn men får kun rundt 1.2 målt på itavisen Vallhall: Regner med at du mener Mbps, men uansett så selger Telenor maks 2048/256 kbps til private, så enten har du en annen leveradør eller så vet du ikke hvilken hastighet du har. Kakew: Hvis du ikke tar kontakt med Telenor, hvordan skal de kunne rette eventuelle problemer? Et problem i Trondheim gjelder normalt ikke alle kunder. Hvis du ringer kundeservice, og taster inn ditt telefonnummer, så får du lest opp en melding om feilen gjelder deg. Hvis ikke, får du snakke med kundeservice. Å sitte å syte her i forumet retter ingen feil. Endret 15. januar 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sitter her med samme problemet ser det ut som. Min 1mbit er blitt til 364kbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå