brannslange Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Lian-Li sitt nyeste kabinett har et deksel bak viften som trekker ut luften fra kabinettet for å hindre at lyden spres oppover. Testet dette selv med en pappskive, noe som fungerte bra. Noen som vet om et slikt deksel er å få kjøpt løst? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Link til kabinettet ? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Her er et bilde av baksiden, hentet fra dansdata.com: Her en Lian-Li sin egen side av kabinettet/kabinettene: http://www.lian-li.com/products/pcv1200.htm Endret 14. januar 2005 av brannslange Lenke til kommentar
_GLooM_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er sikkert ikke så vansklig å lagen en selv. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Sikkert ikke om en har tilgang til et metallverksted. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 dekselet hindrer vel litt airflow vil jeg tro? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 var ikke det der det kabinettet som røk fullstendig ut i en OC test pga airflow? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Nå vet jeg ikke hva en OC test er for noe, men kabinettet har uansett kommet bra ut i alle internasjonale tester jeg har lest. Spesielt airflow har blitt kommentert som meget bra og fult på høyde med PC60 serien fra Lian-Li, selv om antall vifter (og dermed støynivået) er drastisk redusert. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 overklokkings test..mulig det var et annet kabinett men Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde det ikke vært en ide og vinkle utluftingen til siden bort fra der du sitter i stede for ned siden varmen som kjent stiger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå