Gå til innhold

Er Netshop trege?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netshop er trege som juling, dårlig service og elendig respons, jeg bestillte en 1557-GLS der på nyåret, enda ikke hørt noe..

..neida :D Netshop er beste servicen jeg har vært borti, tror jeg har sendt 40 mailer med dem på 2 uker, og alltid fått svar innen en time, venter på maskin som kommer den 20-25.01.2005, men det var jeg klar over fra dag 1 når jeg bestillte pga. lands-tørke på Aopen 1557-GLS modellen.

Allikevel virker de ikke nervøse eller "unngår" kunder når ting tar tid som enkelte nettbutikker har tendens til å gjøre.

De er også veldig flinke til å gjøre sitt beste for å svare på spørsmål fra tekniske nerder som meg, som "er det fullskjerm-logo i BIOS POST booten? isåfall, er det standard-valg i BIOS for å deaktivere den?"

"Er det noen logoer på maskina? Eller er det klistremerker? Isåfall, kan dere legge de ved da? liker ikke logoer på maskiner."

"Hvilken revisjon kommer biosen med? er det 01-A0J? eller E?"

Eneste gangen jeg har pratet med selgere innen data-utstyr som har gitt meg følelsen av at de er på nivå kunnskapsmessig, slik en data-forhandler burde være.

Eneste negative er at når maskina er klar, så henter jeg den selv på lageret ( stoler ikke på Posten når det gjelder varsomhet :D ) så da blir det nok ingen sjokolade-overraskelse på meg siden det ikke må pakkes :( :(

Karma.

Lenke til kommentar

Har avklart problemet med bestillingen og varene er i hus - inne i esken lå det en Lion King Size - hvis dere tror dere kan bestikke meg med sjokolade!! --- så har dere HELT RETT!! Jeg elsker sjokolade mmmmm.... handler vel hos netshop neste gang og ;)

Lenke til kommentar
Bestilte lagervare fra Netshop i går - og ordren står som aktivt men er i dag fortsatt "til godkjenning"? Er Netshop trege? Salg svarer heller ikke på email.

Bestilte en Benq skjerm fra Pyton samtidig i går og den er allerede på postkontoret mitt idag.

Sledge

Makan altså, hvorfor skal du poste dette her? Det har gått en dag, og du begynner å sutre :no: Du kan vel bare ordne dette selv, trenger for all del ikke poste sånt som dette. Send mail, ring de, whatever, så er dette avklart på minuttet. Og uansett om du skulle få produktene tilsendt på fire dager, så er ikke det katastrofe. Netshop er til vanlig superraske, bruker som oftest 2-3 dager. Om de da en sjelden gang i blandt skulle bruke 4 dager på en bestilling, så kan man da ikke sutre over det. Finnes webshoper som aldri klarer å lever på under 4 dager, skal ikke nevne navn.

Endret av joho83
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg mener å huske å ha sett en reklame om at netshop.no sendte varene samme dag dersom man bestillte før 15.00. Jeg bestilte noe på tirsdag og det ble sendt i dag(torsdag). Varene var på lager da jeg bestilte. Det er sikkert ikke så værst i forhold til andre webshops men synes det er litt rart at de ikke klarer å sende det i løpet av hele onsdagen. Når de i tillegg har hatt den reklamen (95% sikker på at jeg har sett den) så vil jeg kanskje si at de er en smule trege.

Men dette er jo bare et engangstilfelle, vanligvis så får jeg varer jeg bestiller fra netshop meget raskt. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt merke til reklamen på hovedsiden til hw.no. Men husker ikke om det var kl. 15:00. Vil tro at det var noe tidligere. Uansett så tilsier erfaringer at skal man få det ut samme dag så må det pakkes før kl. 13:00. Men det kan sikkert variere noe.

Men hvis de har slike ting så skal det også stå på sidene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...