Sledge Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Bestilte lagervare fra Netshop i går - og ordren står som aktivt men er i dag fortsatt "til godkjenning"? Er Netshop trege? Salg svarer heller ikke på email. Bestilte en Benq skjerm fra Pyton samtidig i går og den er allerede på postkontoret mitt idag. Sledge Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hvorfor ikke maile dem i steden får at vi skall tippe og fantasere om hva som har skjeddd?? Å ja de har Mennesker på jobb de også, mennesker gjør som kjent feil innimellom (har selv kranglet med dem ) Endret 14. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Templar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Netshop er ikke treige, best på service, bare ring eller meil med engang du synes dem ikke skjappe nok, løser seg med engang! Simon Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Å ja de har Mennesker på jobb de også, mennesker gjør som kjent feil innimellom Ja.. Alle gjør feil, men som kunde, forventer vi at feil ikke skal skje. I hvertfall i veldig liten grad. Jeg er storfornøyd med Netshop, men generelt holder ikke den "alle gjør feil" dersom vi skal tenke på webshops o.l.. "Bush bomba irak, jaja, alle gjør feil.. ikke hans feil det?" Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Netshop er ikke treige, best på service, bare ring eller meil med engang du synes dem ikke skjappe nok, løser seg med engang! Dette er sant, har aldri hatt noe tull med netshop....... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) At du sammenligner dette er ditt problem, du har seff grader av mennsklig feil, poenget er at denne er ikke farlig (ingen dør) slik at det ordner seg nokk med en mail. Et ennet Stort poeng er at saken haddet vært løst om han haddet brukt tiden på komplett* (*he he netshop mulignes)å ikke whine huer som oss. EDit: til rexor og rettet opp * Endret 14. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Gidder man å lese hele innlegget ser man at jeg har mailet de på salg. Sledge Lenke til kommentar
westa Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 OT: simalarion, hvor har du nick'et ditt fra? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Har du sendt mail i dag?, du skriver ikke når du sendte dem, derfor ble det nokk oversett. Gjordet du det får du nokk svar på feilen i morgen Mitt nick er en Blanding av Simba og Nala i disney, rett å slett for det jeg er en Loveboat Endret 14. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Tenkte å handle hos NetShop for første gang nå. Noen dvd-brennere og div. småting. Sendte en e-post for å høre om det er PRO eller non-PRO-version dem har av BenQ, pga at i hw's produkt-guide står det at de har Pro. (Men det ser for meg ikke slik ut på sidene deres) Det er nå snart 3 døgn siden jeg sendte e-posten. Vet ikke hva en bør forvente, men det virker litt tregt synest jeg ivertfall. Håper fortsatt på svar =) -Edit- Sendte en ny mail og fikk svar Endret 16. januar 2005 av Jove Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jeg bestilte en så og si komplett maskin på PSdata, de bare utsatte og utsatte det hele tiden, SELV om det var lager varer.. da bare avbestilte jeg etter en uke.. Nå har jeg bestilit fra netshop (i går) og i dag kom pakken til Ålesund, jeg har ALDRI sett en netshop fungere så raskt så jeg kommer nokk til å handle veldig mye mer her ! Når på dagen bestilte du da? hvis du bestillte etter stenge tid er det jo ikke så rart at den ikke er pakket... Endret 14. januar 2005 av gsn Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Eller du kan sende en ny mail. Den kan jo ha kommet bort på et vis. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Eller du kan sende en ny mail. Den kan jo ha kommet bort på et vis. Jepp, mange netshoper har "klaget" over at mail kan forsvinne i all spamen. Prøv igjen. Personlig har de svart meg på mail under 1 time etter henvendelser. Og trodde faktisk de alltid svarte dagen etter. Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Når jeg har sendt de mail før 16.00 har jeg altid fått svar etter 10min, så den er nok forsvunnet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei, Har send Sledge en PM slik at vi kan få oppklart dette snarest. Den mest sannsynlige grunnen hvis en ordre blir stående lenge "til godkjenning" er at det er noe feil med navn/adresse på kunde. Vi opplever veldig ofte at kunder ikke legger inn fullstendig navn/adresse og ordren blir da stående inntil vi har oppnådd kontakt med kunde enten pr tlf eller mail slik at riktig data er på plass. Derfor hvis dere opplevere at ordren står unormalt lenge til godkjenning så bør dere kontakte oss slik at vi kan få rette opp i eventuelle feil som har skjedd under bestillings prosessen. Ha en riktig god helg alle sammen Gisle Netshop Lenke til kommentar
mylife Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Bestilte lagervare fra Netshop i går - og ordren står som aktivt men er i dag fortsatt "til godkjenning"? Er Netshop trege? Salg svarer heller ikke på email. Bestilte en Benq skjerm fra Pyton samtidig i går og den er allerede på postkontoret mitt idag. Sledge Netshop er ikke trege. Men det er faktisk mye lettere å ringe de enn å poste det på forumet her... De eneste som kan fortelle deg om hvor lang tid det tar for de å sende pakken er Netshop... Ring de. Telefonen finnes fortsatt... Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har bare gode erfaringer med Netshop, både på service og rask levering. Ta en telefon ja. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Om det er en ting man må passe seg for på dette forumet er det å "disse" netshop... blir nesten tatt personlig, jo. Synes folk kan svare skikkelig selv om det blir stilt kritisk spm. til favorittsjappa! Min personlige mening: Netshop er blant de kjappeste på markedet og yter bra service. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg har bare hatt bra erfaring med Netshop. Ypperlig service både på telefon og ellers. Netshop ligger på topp med 3-4 andre her på forumet er mitt inntrykk. Endret 15. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 skuffendet at de ikke kom med et heftig vannkjøling tilbud til oss da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå