Gå til innhold

Office2003,Outlook: Lagre ALT til ny installasjon?

Bone

Anbefalte innlegg

Hei! ;)

Skal formatere hdd'n min igjen, som jeg gjør relativt hyppig. Men, forskjellen fra denne gang, er at jeg har installert Office 2003 Norsk versjon. De andre gangene har jeg brukt den innebygde Outlook Express som regel, og, hvis jeg har orket og spare på mailene mine, så har jeg bare savet .mbx (eller hva de når heter igjen) -filene og kopiert de tilbake etter ny intsallasjon.

Må bare gi litt skryt til Microsoft Outlook 2003 først, for: jeg DIGGER den "spam-mail" filteret, eller "useriøs e-post" som den kalles. Setter man valget på "veldig kritisk" (eller hva det heter), så tar den jo så godt som absolutt alt!! Så DIGGER jeg det at man kan sette opp 'regler'; at e-post fra den-og-den personen havner i den-og-den sin mappe, samt at de vises i ulest e-post mappen osv,osv.. Dere som har Office2003 vet sikkert hva jeg snakker om, og til dere som ikke har prøvd; anbefaler jeg å prøve! Jeg likte såppas godt, at det er derfor jeg stiller dette følgende spørsmål;

Hvordan kan jeg lagre alle mailene, mail-katalogene, alle reglene, kontakt -listene, e-post-listene, osv. osv i dette programmet?

Jeg har brukt en del tid (ihvertfall lang nok til at jeg ikke har lyst til å gjøre det om igjen), på å sette det opp slik jeg vil ha det, så derfor ville jeg være på den sikre siden ved å spørre dere! Håper dere kan hjelpe meg..

Altså, lagre absolutt alt for så å "smette alt inn igjen" etter at jeg har formatert c: på nytt og installert det jeg skal..

Tusen takk for svar! :w00t:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at filen alt er lagret i heter Outlook.pst

pst filer er såkalte personlige mappefiler, og inneholder alle mailene dine.

kan noen bekrefte at alle instillingene også hører med her?

Du kan jo også teste det selv ved å opprette en ny bruker på din nåværende windows-install og så importere den eksisterende .pst filen til den nye brukeren.

lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...