Gå til innhold

Kjøp av ekstern HD som har plugg and play?!?

Anbefalte innlegg

Ville gjerne vite om det fins en ekstern HD som har plugg and play funksjon, slik at det går ann å ta HD-en fra den ene PC-en til den andre uten vi må formatere HD-en ver gang...

Kan noen hjelpe??

vist ikke, eventuelle andre midler til dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke vet jeg, derfor jeg spør...Men jeg har en ekstern HD på en pc hjemme, den måtte jeg formatere og innstalere med cd osv. for å kunne bruke. Og når jeg har innstalert HD som ligger inni pcen, må jo de legge inn info om HKet (vist ikke jeg er helt på villspor...). Det er derfor jeg er i tvil....

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er problemet, jeg skal finne en ekstern HD til fetteren min.

han skal få filer fra meg som han skal ta med seg rundt omkring. Han tenkte å bruke den på skolen, hjemme hos ham, og for å få de filene.

Liksom en disk som kan være veldig mobil. Uten at du må ta med deg cd-en overalt...

Lenke til kommentar

Da er bare å kjøpe en ekstern HD. Lacie test 250 GB er jo ganske billig ( 1500,-)

Jeg har en WD 250 GB med 8-i-en kortleser....

Men husk at du trenger ekstern PSU på disse diskene.

Det finnes riktignok disker uten men de pleier ikke være mer enn 20-40 GB, og i tillegg har de jeg har sett på vært dyre, og da kan man likegodt kjøpe seg en Asono Elio MP3 spiller med 20GB HD.

Endret av westa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...