Neptun_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, er det mye feil med Creative mp3-spillere? Synes det blir laget så mange tråder om ting som er galt. Eller er det bare at Creative er mer populært enn andre merker? Hadde bare lyst til å vite det. Mvh |/|etallica Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 For å si litt om mine erfaringer! Hadde creative Rhomba en gang. Den fikk en feil som kom gang på gang, selv om den ble fixet flere ganger. Flere spillere inneholdt denne feilen. For en uke siden hadd jeg Zen Micro. På den ble Audiojack inngangen litt feil. Ble litt skurring og misting av lyd i headset. Returnerte og får pengene igjen (håper jeg) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har 2 creative spillere som jeg har hatt i flere år nå. Aldri feil. Bare å behandle dem pent og oppdatere ny firmware når det kommer. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 min også funker fint Eneste som er litt synd er en høyfrekvent pipe lyd når lyset på skjermen kommer på noen som vet om dette forsvinner på ny firmware? Muvo TX FM 512 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har selv en Zen Touch (20 GB) og er kjempefornøyd så langt. Leste en del kritikk av den på erfaringssiden hos komplett, men samtlige! av de klaget på at den ikke tålte å mistes i bakken... go figure. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 noen har piping i bakgrunn når lyset på mp3 spelaren skrues på Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes filsystemet på Creative Zen Touch er helt mongo, når du ser på sangene i alfabetisk rekkefølge så går det fint, gå inn på en sang, og alt kommer i en mongo rekkefølge... Også er det så mange knapper på den at det er ekkelt... :S Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes filsystemet på Creative Zen Touch er helt mongo, når du ser på sangene i alfabetisk rekkefølge så går det fint, gå inn på en sang, og alt kommer i en mongo rekkefølge... Også er det så mange knapper på den at det er ekkelt... :S Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har en Creative Muvo NX, har aldri hatt noe feil eller lignende. Har hatt den snart 1 år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå