Stoffi```` Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har en chipet XBOX og jeg har lastet ned et spill..... jeg får da en ISO fil og brenner den på en vanelig R plate. det står at denn er fullført og sånt. setter denn i xboxen og det er akkurat som om jeg setter i en Pc spill plate jeg får den meldingen PLease make sure its an xbox game.. bla bla bla. Må jeg ha en RW plate eller oe eller er det noe annet jeg gjør feil? På forhånd takk Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har en chipet XBOX og jeg har lastet ned et spill..... jeg får da en ISO fil og brenner den på en vanelig R plate. det står at denn er fullført og sånt. setter denn i xboxen og det er akkurat som om jeg setter i en Pc spill plate jeg får den meldingen PLease make sure its an xbox game.. bla bla bla. Må jeg ha en RW plate eller oe eller er det noe annet jeg gjør feil? På forhånd takk Og du har lest Nettikette ? Moderator kommer nok til å stenge denne. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Og der var den stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg