redbar0n Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei, Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc. Derfor ville jeg vært meget takknemlig om dere kan finne noen som oppfyller kravene mine nedenfor: Minstekrav: ----- Pris: Under 10 000 kr. - Godt lydkort (skal koble til surround-anlegg. gjerne støtte for 5.1) - Pentium-M - Ok skjermkort (gjerne et av de dårligere radeon kortene. bedre enn innebygd.) - S-video-out - 30 GB harddisk - DVD-spiller som er stillegående og har slot-in! (ikke behov for noen form for brenner) - Batteritid over 3 timer. - Under 3 kg. - 15" skjerm. - USB 2.0. - WLAN innebygd. - 10/100 Mbit nettverkskort. - UTEN operativsystem eller annen dyr medfølgende programvare. - Rask harddisk (5400rpm eller mer) - 1024*768 oppløsning (eller bedre) - Norsk tastatur - 512MB RAM - Støysvak (gjerne helt stillegående) - Lavere enn 3cm Tyngst bruksområde: ------------------- - Tilfredstillende kjøring av World of Warcraft + CS:Source. Trenger ikke optimal ytelse og best mulig grafikk, men en knirkefri spilleropplevelse uten noen form for hakking/fps-drop er å foretrekke. - Enkel bilderedigering i Adobe photoshop. Noen prioriteringer: --------------- 1. Pris (!) 2. Støy 3. DVD-spilleren 4. Skjerm 5. Tyngde/Vekt 6. Batteri På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
westa Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva med: Netshop Notebook 1557ALS Kampanje Desember Bærbar Centrino-basert PC fra Netshop med følgende spesifikasjoner: CPU: 1,7GHz Intel Pentium M "Dothan" prosessor Minne: 512MB DDR SO-Dimm PC-2700 Harddisk: 60GB 5400RPM CD-Enhet: Kombinert 8x DVD-leser og CD-brenner med 24x hastighet på CD-R og 8x på CD-RW. Skjerm: 15" SXGA+ skjerm, oppløsning inntil 1400x1050 Skjermkort: ATI 9600 64MB 56K modem 10/100 nettverkskort integrert i PC-en. Integrert Intel 802.11g (54MBps) trådløst nettverkskort Inn/ut enheter: minnekort leser for MS/MMC/SD kort, firewire port X1, PCMCIA spor X1, LINE/MIC inn, Linje ut, paralell port, RJ-11 for 56K modem, RJ-45 port for kablet nettverk, S-video for tv ut, USB 2.0 X3, VGA port for ekstern skjerm, Easy Launch knapper x 5, SPDIF X1 Programvare:Nero Burning rom / power DVD avspillingssoftware. Leveres uten operativsystem, dette kan også velges som alternativ eller evt. uten OS om man ønsker det. Kr 9995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå