Sir_cruz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) -fjernet- er ekstremt vanskelig og få til og funke på Windows , men linux. der vill det gå fint Du må bruke et annet program for og gjøre dette dessverre Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
clown Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) -fjernet- er ekstremt vanskelig og få til og funke på Windows , men linux. der vill det gå fint Du må bruke et annet program for og gjøre dette dessverre Kan noen liste opp en del smågames som er kjekt å ha på bærbare.... Noe som får tia til å gå i kjedelige forelesninger...... 1 2 3 4 5 Thanks.. Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har redigert en rekke innlegg der diskusjonen går rundt et program som er laget for det formål å knekke krypterte nettverk. Denne handlingen er ikke lovlig etter norsk lov, og det er heller ikke lov å oppfordre andre til å skaffe seg dette programmet. Ser jeg snurten av diskusjon rundt samme program eller lignende program i denne tråden, vil den bli stengt og ytterligere advarsler utdelt. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1. Dette er ikke sant. Man lærer for eksempel om bruken av dette programmet på HiO og andre steder når det diskuteres elementær datasikkerhet. Det er brukt i hovedfagsoppgaver på NTNU. Å bruke programmet er i seg selv ikke forbudt. (Men jeg kan knappast tenke meg noen lovlig anvendelse av informasjonen programmet gir utover forskning og opplæring.) 2. Hvorvidt HW.no vil ha slik diskusjon her inne er deres sak. Slett i vei, men ikke kom med unøyaktigheter om hva som er lovlig eller ikke. Det tjener ingen på i lengden. 3. Du misset en referanse til programmet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har redigert en rekke innlegg der diskusjonen går rundt et program som er laget for det formål å knekke krypterte nettverk. Denne handlingen er ikke lovlig etter norsk lov, og det er heller ikke lov å oppfordre andre til å skaffe seg dette programmet. Ser jeg snurten av diskusjon rundt samme program eller lignende program i denne tråden, vil den bli stengt og ytterligere advarsler utdelt. Vi bruker selvfølgelig dette programmet for å finne ut passord på våre egne WLANs der vi har mistet passordet. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Programmet er ikke mer ulovlig og linke til eller snakke om en Kazaa, DC++ eller andre programmer som "kan" brukes til ulovligheter. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Programmet er ikke mer ulovlig og linke til eller snakke om en Kazaa, DC++ eller andre programmer som "kan" brukes til ulovligheter. P2P programmer "kan" brukes til ulovligheter. Det programmet dere snakker om, kan knappest brukes til annet enn ulovligheter. Ved forskning og opplæring får man tilgang til programmet uansett, så ser ingen grunn til at privatpersoner skal ha det. Lenke til kommentar
alos Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Boingo (hjemmeside) Det er et genialt program som enkelt viser alle trådløse nettverk i området og du kan lett koble til og fre de forskjellige nettverkene. Du ser også enkelt om de er kryptert eller ikke.. Et "must" programmvare når du først har brukt det en gang. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Finnes det noen bra program som kan søke opp alle trådløse nett maskinen får inn? Tenker ikke på noe ulovlige greier, men bare noe som finner åpne nett. Slik som for eksempel på Statoil stasjoner og flyplasser. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Finnes det noen bra program som kan søke opp alle trådløse nett maskinen får inn?Tenker ikke på noe ulovlige greier, men bare noe som finner åpne nett. Slik som for eksempel på Statoil stasjoner og flyplasser. Windows har et innebygget. Du bare dobbeltklikker på ikonet med trådløs nettverk nederst i høyre hjørne. Ellers er IBM Acces connections et meget bra program til slikt. Vet ikke om det kan brukes uten IBM-antenne slik en finner i bærbare thinkpads, men. Dessuten er sikkert forslaget til han som postet en halvtime før deg bra. Endret 25. januar 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Finnes det noen bra program som kan søke opp alle trådløse nett maskinen får inn?Tenker ikke på noe ulovlige greier, men bare noe som finner åpne nett. Slik som for eksempel på Statoil stasjoner og flyplasser. Greit nok at Statoil stasjonene har internett.. men det er alt annet enn gratis De tar 10kr.pr.MB, 2kr. mer enn hva jeg betaler på Mobyson GPRS Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Finnes det noen bra program som kan søke opp alle trådløse nett maskinen får inn?Tenker ikke på noe ulovlige greier, men bare noe som finner åpne nett. Slik som for eksempel på Statoil stasjoner og flyplasser. Windows har et innebygget. Du bare dobbeltklikker på ikonet med trådløs nettverk nederst i høyre hjørne. Ellers er IBM Acces connections et meget bra program til slikt. Vet ikke om det kan brukes uten IBM-antenne slik en finner i bærbare thinkpads, men. Dessuten er sikkert forslaget til han som postet en halvtime før deg bra. hei, pinglebolle. jeg har ibm t40p. hvordan aktivere man IBM Acces connections? er litt skuffet siden jeg hadde bedre mottak med hp nc8000. takker Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 + Mozilla Thunderbird (mozillas epostprogram) + Football Manager 2005! + Antivirus (eks: Norton), hvis ikke det følger med. Samme med firewall + statbar eller sidebar (bruk google) + alle de forskjellige tilleggsfunksjonene til mozilla firefox. Velg de som passer på hjemmesiden. Norton AV? Hadde kun gode erfaringer med det til lisensen gikk ut og jeg anskaffet meg F-Secure som fant orm med 1 gang. Vil ikke anbefale Norton AV, men Norton systemworks derimot er vel å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå