Gå til innhold

Må ha! programmer til bærbar

SHU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor fungerer den ikke her!!

Kanskje du har installert noko som hindrar tillgang til IP-adressa 206.168.146.149?

Dette kan til dømes vera eit program som peiker ein del IP-adresser til locahost for å hindre evt. tilgang til spyware eller andre ting?

Lenke til kommentar
+Battery dubler

+DVD Idle

+NOD32

Hva er dette?

Hvordan funker den såkalte "Battery dubler"? Skrur den bare PC'n på "max battery time", altså konstant lavest mulig hastighet i "power options" i windows?

DVD Idle er vel at den skal "tvinge" dvd-rommen til å spinne på lavere hastighet så den skal bli mer stillegående.

Nod32 er det beste antivirusprogrammet :thumbup:

Lenke til kommentar
+Battery dubler

+DVD Idle

+NOD32

Hva er dette?

Hvordan funker den såkalte "Battery dubler"? Skrur den bare PC'n på "max battery time", altså konstant lavest mulig hastighet i "power options" i windows?

På min p4m compaq evo800v gikk strømforbruket ned fra 28 til 27w ved bruk av dette programmet. Tviler på at det gir meg dobbelt så lang utladningstid. Testa det akkurat nå.

setter batteriet til "rekalibrering" gjennom dette programmet. har nå blitt kjørt i snart 2 timer uten at den ennå er ferdig! er dette normalt, eller?

Lenke til kommentar
Kan thunderbird utbygges til like mange versjoner som outlook? (ikke outlook express..)

Tenker da på f.eks. synkronisering mot mobil og kalender?

Ikke riktig enda. Mozillas kalender er stykke unna å være klar for 'primetime', og det er ennå ingen automagiske løsninger for synkronisering. Addresseboken i ThunderBird lar seg fint eksportere for oppdatering mot mobiler og PDAer, dog, og jeg har sett ekstensjoner som sulle gjøre dette lettere, men finner ikke lenken i farta.

Så ontopic: CrystalCPUID. Genialt for de med en AMD-prosessor i sin bærbare. Selv bruker jeg det til å senke spenningen på min Athlon XP-M på de to laveste PowerNow!-nivåene, 400MHz og 800MHz, fra 1.3V til hhv. 0.950V og 1.025V. Gir batteriet 40 minutter ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...