rolfe-rolf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Kunne noen skrevet en forklaring på hvordan man legger inn -fjernet-, fordi jeg skjønner ingenting Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) høh.. ingen som har nevnt: - -fjernet- NetStumbler - Kismet -fjernet- --> WinXp, knekke WEP Netstumbler --> WinXP, finne nett + tune antenner Kismet --> Linux, WEP, SSID o.l Jeg får ikke -fjernet- til å funke har acer ferrari 3200 Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) url fjernet Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) url fjernet Virker den siden hos dere? Har aldri fått den adressen til å virke Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 den virker som bare det. det kommer opp en gris nor du opner den Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg får det fortsatt ikke til og funke jeg :S Har prøvd noe av det som står på siden men den er ikke veldig oversiktlig Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 den virker som bare det.det kommer opp en gris nor du opner den Hvorfor fungerer den ikke her!! Noen andre som ikke får linken til å fungere, altså adressen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ka gjør -fjernet-? Knekker koder til krypterte nettverk? Isåfall, ett må-ha program Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvorfor fungerer den ikke her!! Kanskje du har installert noko som hindrar tillgang til IP-adressa 206.168.146.149? Dette kan til dømes vera eit program som peiker ein del IP-adresser til locahost for å hindre evt. tilgang til spyware eller andre ting? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Lavasoft Adaware og Spybot, begge er antispywareprogrammer. For øvrig anbefaler jeg denne guiden på det sterkeste hvis du ønsker å få mest mulig ut av pc'n din. From reformat to relax Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 +Battery dubler+DVD Idle +NOD32 Hva er dette? Hvordan funker den såkalte "Battery dubler"? Skrur den bare PC'n på "max battery time", altså konstant lavest mulig hastighet i "power options" i windows? DVD Idle er vel at den skal "tvinge" dvd-rommen til å spinne på lavere hastighet så den skal bli mer stillegående. Nod32 er det beste antivirusprogrammet Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 KeyTweak eller andre tilsvarende programmer. Kjekt å ha for å re-mappe skrekkelige tastaturer på bærbare. IMO Home og End SKAL være tilgjengelige uten å måtte trykke på Fn-tasten. Lenke til kommentar
embrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) StatBar Genialt program! Endret 16. januar 2005 av embrik Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Speedswitch XP - Funker bedre enn Windows sitt strømstyrings program. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Tilbake til -fjernet-. noen som har fått det til og funke ? Endret 24. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan thunderbird utbygges til like mange versjoner som outlook? (ikke outlook express..) Tenker da på f.eks. synkronisering mot mobil og kalender? Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 +Battery dubler+DVD Idle +NOD32 Hva er dette? Hvordan funker den såkalte "Battery dubler"? Skrur den bare PC'n på "max battery time", altså konstant lavest mulig hastighet i "power options" i windows? På min p4m compaq evo800v gikk strømforbruket ned fra 28 til 27w ved bruk av dette programmet. Tviler på at det gir meg dobbelt så lang utladningstid. Testa det akkurat nå. setter batteriet til "rekalibrering" gjennom dette programmet. har nå blitt kjørt i snart 2 timer uten at den ennå er ferdig! er dette normalt, eller? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan thunderbird utbygges til like mange versjoner som outlook? (ikke outlook express..) Tenker da på f.eks. synkronisering mot mobil og kalender? Ikke riktig enda. Mozillas kalender er stykke unna å være klar for 'primetime', og det er ennå ingen automagiske løsninger for synkronisering. Addresseboken i ThunderBird lar seg fint eksportere for oppdatering mot mobiler og PDAer, dog, og jeg har sett ekstensjoner som sulle gjøre dette lettere, men finner ikke lenken i farta. Så ontopic: CrystalCPUID. Genialt for de med en AMD-prosessor i sin bærbare. Selv bruker jeg det til å senke spenningen på min Athlon XP-M på de to laveste PowerNow!-nivåene, 400MHz og 800MHz, fra 1.3V til hhv. 0.950V og 1.025V. Gir batteriet 40 minutter ekstra. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 den virker som bare det.det kommer opp en gris nor du opner den Hvorfor fungerer den ikke her!! Noen andre som ikke får linken til å fungere, altså adressen Har du prøvd å åpne siden med windows explorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå