Cuneax Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 I USA, når ungdommer møter hverandre på gata og hilser, sier de ofte: "Hi there, sport!" Det betyr: "Heisann, kompis!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Der jeg vokste opp var sport noe bestefaren din kalte deg. Son, scout, sport, osv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke ødelegg moroa nå da. Vokste du opp i USA? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ikke for å skryte eller noe, men jeg har 6 i både muntlig og skriftlig engelsk i 10. klasse. Men jeg har ikke lært engelsk konsekvent, det meste har jeg lært gjennom internett/pc og filmer. Og, et svært godt tips hvis du vil skrive gode stiler, les bøker. Jeg hadde fått 8 på en stil engang ( hvis det hadde gått an ) og det var fordi jeg har lest en god del bøker, mest fantasy, og lært mye derifra. EDIT : Du må helst lese engelske bøker, ikke norske Endret 27. januar 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ikke ødelegg moroa nå da. Vokste du opp i USA? Det gjorde jeg. Endret 27. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er sant, cun. Steffy vokste opp i USA. Han har skrevet flere ganger hvor han har vokst opp. Jeg husker det dessverre ikke i farta. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er sant, cun. Steffy vokste opp i USA. Han har skrevet flere ganger hvor han har vokst opp. Jeg husker det dessverre ikke i farta. Houston, TX? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Houston, Texas er helt riktig. Yeehaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå