L03VIk Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Sett litt på Nexus Breeze 400, som jo skal være VELDIG stillie, men jeg er liksom redd for at det der med stillhet er så individuelt at jeg vil synes det bråker... Vet at det ikke har noen HD-demping, men det kan jeg alltids kjøpe utenom. Er det bedre løsninger der ute? Har også tenkt på et Antec Sonata, med en strømforsyning UTEN vifte, hvordan vil dette komme ut i forhold til Nexusen? Kan også kjøpe AcoustiPack matter til Sonataen... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Korfor skal du ha antec sonata uten vifte??? det gir liksom ingen meining for meg.... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Korfor skal du ha antec sonata uten vifte??? det gir liksom ingen meining for meg.... Slik at den blir enda stillere? Tenkte i så fall å kjøpe sonataen uten PSU fra microplex, så da står jeg jo fritt til å velge stilleste PSU. Så hvorfor skulle jeg ikke da velge en uten vifte? Uansett så tror jeg at jeg går for Nexus Breeze 400. Virker veldig bra. Kjøper 2 Nexus Disktwins til diskene mine, da det ikke er HD-demping i det kabinettet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Antar at du har planer om å legge len del penger i dette, men dersom du (eller andre) ønsker et stille og billig kabinett så kan dere se på UKENS TILBUD @ NETSHOP : Silentarium1 : 600,-! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Det jeg ikke liker med AC-kabinettene er at PSUen vanskelig kan byttes ut. (Etter det jeg har hørt). Så hvis jeg finner ut at den bråker for mye er jeg like langt liksom... Men det er et bra tilbud, for all del... Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg har ikke tro på vifteløse psuer til pc som skal brukes til gaming og krevende programmer. da får vi heller tåle litt viftesus prøv mist-Fortron/Source eller lingnende. p.s ikke q-tec Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eg er enig med jan.ata vifteløs psu er dyrt visst du skal ha en som er kraftig og visst du kjløper en skikkelig så trenger du ikje bekymre deg lydnivået, dei støyer omtrent ikje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå