Gå til innhold

Elendig hastighet på nec-3500

Anbefalte innlegg

skjønner lite her nå.... bruker nero og nec3500. platene er eperformence 8x. alikevel bruker faenskapen ca 30 min på plate.... det er vel litt i overkant...? hd og brenner står ikke på samme ide, hden er defraget og jeg trer snart huet igjennom monitoren her..... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke brenneren sin feil. Min fungerer utmerket. Enkelte plater kan ha dårlig kvalitet, og da går det sakte... At det står 8x på platen, betyr ikke nødvendigvis så mye...

Jeg har selv brent Traxdata 4x på 8x uten problemer, men bare greid å brenne Traxdata 8x på 4x...

Det kan hjelpe å oppgradere firmwaren til brenneren, da enkelte plater da kan brennes fortere...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har oppgradert firmwaren, til 2.18 (uoffisiel da.. sonefri etc) uten at det har hjulpet noe.. tror jeg har en og annen verbatim plate liggende også, får teste litt med de. men minnes å huske speeden har vært den samme hele tiden...

:no:

Lenke til kommentar
skjønner lite her nå.... bruker nero og nec3500. platene er eperformence 8x. alikevel bruker faenskapen ca 30 min på plate.... det er vel litt i overkant...? hd og brenner står ikke på samme ide, hden er defraget og jeg trer snart huet igjennom monitoren her..... :ermm:

Høres ut som IDE-kanalene dine står i PIO og ikke DMA...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...