Excelsion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann! Jeg var på Lefdal i dag, og skulle bruke prisgarantien på en harddisk. En Maxtor DiamondMax 10. Men hadde ikke sjans! De hevdet at det de solgte var "Retail" harddisker, mens nettbutikker selger _bare_ bulk! Han ringte tilogmed til Netshop.no og spurte de, og fikk bekreftet at det er bulk. Nå er det lenge siden jeg kjøpte ny harddisk, men han sa at bulk får man bare i en pose? Mens Retail kommer i eske med litt tilbehør. Ser f.eks på Komplett.no, der har de denne harddisken, men står det om det er Retail eller Bulk? Nei! Noen som vet noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) De fleste hdder de selger på nettbutikker er bulk. Edit: Og d er stor prisforskjell også, psdata har noen retail hitachi ide disker og det koster ca 500kr mer for en 250GB retail enn den samme disken bare som bulk. Endret 14. januar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) De fleste hdder de selger på nettbutikker er bulk. Edit: Og d er stor prisforskjell også, psdata har noen retail hitachi ide disker og det koster ca 500kr mer for en 250GB retail enn den samme disken bare som bulk. Oki, takker, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan skrive at det er bulk da, for oss som ikke har peiling. Endret 14. januar 2005 av Excelsion Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Oki, takker, skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan skrive at det er bulk da, for oss som ikke har peiling. Sikkert fordi at det sjelden er noen annen praktisk forskjell enn at Lefdal kan bruke det som en slu unnskyldning for å slippe unna prisgarantien. Endret 14. januar 2005 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå