Gå til innhold

To windowsversoner oppe på en gang?!

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg ha to windowser oppe på en gang??

Har hørt a det finnes programmer som gjør at du kan ha to versoner av windows oppe på en gang!

Har windows XP å ME å skulle gjærne kunne ha kjørt ME samtidig somXP da jeg har mange spill som bare går på ME!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri hørt om et slikt program, men det ville uansett ikke fungert spesielt bra. Tar mye ressurser å kjøre to OS! Det er jo bare å kjøre de forskjellige spillene i kompatibilitetsmodus for Win ME.

Kompatibilitets modusen suger bigtime i Windows!

Får ofte startet spillet men det klikker når jeg skal loade et brett eller no!

Ofte får jeg ikke installert spillene engang da de er så gamle så ME er et must for gamle spill!

Vet at det finnesz slike programmer der du kan ha to OS!

Kan ha både linux å windows på tilåme! har sett et spesielt program en gang der du startet windows vanlig å så startet du det programmet som igjen startet et annet OS som et vindu i det allerede oppstartede windows! sånn kunne man fortsette til du var tom for systemresurser!:p

Ble veldig tullat forklart..! sorry!

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om et slikt program, men det ville uansett ikke fungert spesielt bra. Tar mye ressurser å kjøre to OS! Det er jo bare å kjøre de forskjellige spillene i kompatibilitetsmodus for Win ME.

Kompatibilitets modusen suger bigtime i Windows!

Får ofte startet spillet men det klikker når jeg skal loade et brett eller no!

Ofte får jeg ikke installert spillene engang da de er så gamle så ME er et must for gamle spill!

Vet at det finnesz slike programmer der du kan ha to OS!

Kan ha både linux å windows på tilåme! har sett et spesielt program en gang der du startet windows vanlig å så startet du det programmet som igjen startet et annet OS som et vindu i det allerede oppstartede windows! sånn kunne man fortsette til du var tom for systemresurser!:p

Ble veldig tullat forklart..! sorry!

Som sagt, Windows Virtual Machine.

Lenke til kommentar

Har prøvd VMware nå men har ikke fått t å installere WIN ME fordi alle diskene mine er NTFS partisjoner!:(

Prøvde også 98 men da sa den at jeg måtte putte inn win 98 installasjonsdiskett å den har jeg ikke!! funket ikke med oppstartsdisketten heller!

Noen tips*??? er det enklere med microsoft virtual machine??? eller dualboot???

Lenke til kommentar

hmm..ok...da skal jeg prøve det da!

Håper det blir litt lettere..=)

Hadde egentlig lyst til å kunne bruke den versonen av ME som jeg allerede har installert på maskina mi! Visste ikke at jeg måtte installere en ny verson en annen plass! men jeg overlever vel antar jeg...:p

Lenke til kommentar

med microsoft VM går alt veldig tregt! selv musa hakker! tenkte jeg skulle ha muligheten til og spille mindre krevende spill med den andre windows versonen men når den ikke klarer å bevege musa ok engang så vil den aldri klare å kjøre et spill!!

noen av de andre programmene som funker bedre kanskje???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...