RBW Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Samarbeider om fjernkontroll Logitech har inngått et samarbeid med Microsoft om utvikling og sertifisering av sin neste generasjon universalfjernkontroll, Harmony. Les artikkelen her Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 snakket med en representant for logitech for noen dager siden, og han sa at de rimeligste utgavene av fjernkontrollen skulle starte på ca 4000,-, så det blir ingen billig fornøyelse! Men de er sinnsykt fete de harmony fjernkontrollene! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Til den prisen bør de bruke radiosignaler til kommunikasjon med pc'en... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fjernkontroll hadde vært ypperlig til HTPC'en men 4000 er fullstendig uaktuellt. Til den prisen kjøper jeg meg heller en Ipaq og bruker en software-løsning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fjernkontroll hadde vært ypperlig til HTPC'en men 4000 er fullstendig uaktuellt. Til den prisen kjøper jeg meg heller en Ipaq og bruker en software-løsning. Du får jo plenty med fjernkontroller til PC, kjører selv en radio-basert en fra ATI, og med girder kan du gjøre omtrent hva som helst. Skjønner ikke helt hva som skal gjøre at logitechen forsvarer en mye høyere pris. AtW Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 snakket med en representant for logitech for noen dager siden, og han sa at de rimeligste utgavene av fjernkontrollen skulle starte på ca 4000,- Hvordan de skal klare å få solgt en sånn fjernkontroll for 4000 er for meg fullstendig uforståelig. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Man har jo denne for en litt rimeligere penge som burde holde for de fleste... Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du får jo plenty med fjernkontroller til PC, kjører selv en radio-basert en fra ATI, og med girder kan du gjøre omtrent hva som helst. Skjønner ikke helt hva som skal gjøre at logitechen forsvarer en mye høyere pris. Du betaler vel sikkert litt for å få en fullstendig ferdigintegrert fjernkontroll som fungerer uten å måtte bruke mye tid på å sette den opp. Tross alt tar det en god del tid å fikle med Girder, samt drivere for iPaqen og PCen - og gjerne skal den fungerere på resten av AV-utstyret også. Er ikke gjort på en time, spesielt om en ikke har gjort slikt før. Om en regner med 200 kroner timen for arbeidet er det jo ikke sikkert en Girder + iPaq løsning blir så billig likevel.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Om en regner med 200 kroner timen for arbeidet er det jo ikke sikkert en Girder + iPaq løsning blir så billig likevel.. Om en skulle regne 200 kr for hver time man fikler med PC-en hadde nok de fleste på forumet vært konkurs forlengst. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Man har jo denne for en litt rimeligere penge som burde holde for de fleste... Den så jo sinnsyk fet ut! Har du link til en butikk i norge som selger den? Søkte bl.a. på elkjøp og lefdal etter den, One For All oppgir de som selgere inne på siden... men fant den ikke. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Den så jo sinnsyk fet ut! Har du link til en butikk i norge som selger den? Søkte bl.a. på elkjøp og lefdal etter den, One For All oppgir de som selgere inne på siden... men fant den ikke. Jeg er så hedensk av meg at jeg jobber på ELKjøp og vi selger den ihvertfall. Vi tok inn rundt 100st tror jeg. for en stund siden. koster 999.- da. Har den selv, og er vedlig fornøyd, den er veldig "kul" og pen å se på. Enkel å programmere (man taster inn en 4 siffra kode for din produsent (føller med en bok)) og vilá.Kan oppdateres via internet også. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Okay, det er ganske stor forskjell på 4000,- og 1000,- så kanskje den ikke er så uaktuell allikevel... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Liker best å programere pda for bruk som universalfjernkontrol. Da får en en utrolig digg fjernkontroll som gjør akkuratt hva en ønsker. Legger en inn iconer osv så ser det meget profft ut. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Den så jo sinnsyk fet ut! Har du link til en butikk i norge som selger den? Søkte bl.a. på elkjøp og lefdal etter den, One For All oppgir de som selgere inne på siden... men fant den ikke. Jeg er så hedensk av meg at jeg jobber på ELKjøp og vi selger den ihvertfall. Vi tok inn rundt 100st tror jeg. for en stund siden. koster 999.- da. Har den selv, og er vedlig fornøyd, den er veldig "kul" og pen å se på. Enkel å programmere (man taster inn en 4 siffra kode for din produsent (føller med en bok)) og vilá.Kan oppdateres via internet også. Finnes den på nettbutikken til elkjøp? Link... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Finnes den på nettbutikken til elkjøp? Link... Nike, den nettbutikken drives ikke direkte av elkjøp. Så innholdet i den kan variere fra innholdet i butkkene. Pluss at hver enkelt butikk kan bestille opp hva de føler at de trenger så en butikk kan føre andre ting enn en annen butikk. Den fjernkontrollen tror jeg de bestilte opp på Vinterbro bare som et "prosjekt" for å se hvordan de går/selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå