Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann! En kamerat vil gjerne ha et program som tar opp alt som skjer på skjermen og lagrer det i en MPEG-fil eller lignende. Noen som vet om et gratis/en demo-versjon av et slikt program? Har søkt både på forumet og på google, og det ga lite fornuftige svar. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tror det finnes et program som heter fraps som gjør dette. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 cam studio kan ta opp det som skjer på skjermen til enten avi eller swf. (fungerer ikke så godt på streaming media fra internett ofte blir d bare svart) Programmet ligger her http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3075887 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skyt meg om jeg tar feil, men sånn jeg har oppfattet det så fungerer fraps kun til cs(?) Camtasia og snagit er 2 forskjellige programmer man kan bruke til å ta opp det som skjer på skjermen, du kan velge hvor stor del av skjermen den skal ta opp, hvor mange fps du skal ha osv. Eneste er at dersom du skal ha fullskjerm, så krever dette endel av skjermkortet for å oppnå 30fps, så hvis du i tillegg kjører tunge applikasjoner så kan det bli lav fps. Selv har jeg brukt de til å lage video-tutorials av bl.a. 3ds max, dreamweaver osv.. Er supert til det! Men dersom du skal bruke det til å ta opp fra spill osv, så tror jeg de egner seg dårlig.. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tror det finnes et program som heter fraps som gjør dette. det er helt sant... brukte vel versjon 1.9 til dette da jeg gjorde opptak av spillng i GTA3. Fungerer både til video og screenshots... Tror de nyere versjonene ikke er gratis lengre, though Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei. Windows Media Encoder kan gjøre dette i Windows, gratis. (wmv) -Kisp Lenke til kommentar
W Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skyt meg om jeg tar feil, men sånn jeg har oppfattet det så fungerer fraps kun til cs(?) Fraps fungerer bare til å ta opp mens du spiller og mens du ser på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå