Frayzer Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ja det er sånn for oss nordmenn sier noe eg.. vi kan kjøpe ka vi vil og trenger ikkje akkurat å ha dårlig samvitighet for at det skal gå ut over mat budsjettet heller De e bra å ha mye penger synst no eg:P Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ikke alle som har mye penger... kommer til å ta 1-2 år fra jeg startet å spare til jeg får råd til pc.. riktignokk skal jeg bruke 20k, men alikevel.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan vel aldri være klokt å bruke 20k ?? Ok, mulig du har det beste i 2 måneder, men så kommer det noe som er dobbelt så bra, og da er det ikke morro lenger... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor får man kjøpt denne silentX viften? Lenke til kommentar
zulo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 vendur.no har den, de er silentx forhandler og har strømforsyningene til silentx også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå