Frayzer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Delta er det noen som har erfaringer med å dempe dei ved å bruke foreksempel zalman fanmate eller en annen mostandsdings? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Delta er det noen som har erfaringer med å dempe dei ved å bruke foreksempel zalman fanmate eller en annen mostandsdings? En delta vil bråke noe helt enormt uansett hva du gjør med den... Den vil jo bråke mye mindre på 5v, men den er fortsatt ikke stillegående Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Delta er det noen som har erfaringer med å dempe dei ved å bruke foreksempel zalman fanmate eller en annen mostandsdings? tenker du på å dempe en Silen X vifte? Ingen vits.. de trenger rett og slett ikke å bli dempet Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Eg har nettopp bestilt meg 120 mm 14 db versjonen. kommer eg til å angre? ;P Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 okei.. eg gleder meg til å få den:P Lenke til kommentar
zulo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 går det an å skifte ut viftene i strømforsnyning med silenx vifter? har chieftec kabinett med chieftec str. som bråker.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ja, bare skift i vei! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ja, bare skift i vei! i en bzerk 500w og? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 vifter i en psu er ganske likt de i selve datan: to pins kontakter, er vel bare å sage av dersom den har tre (altså sage av fan monitoring kabelen) bruke en slags overgang etc. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Eg har fått silenX vifta mi i posten no:P Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kanskje det er påtide å innvistere i noen silentX vifter da.. tror kanskje jeg skal prøve å få pc'n så stille som mulig Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Det som bråkest mest i min pc no er en 60 gb hd (western digital) og den hviner:P silenx hører du ikkje. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Eg e ekstremt overraska over at ei vifte som generer 14 db kan flytte så mye luft som den gjore: men eg vil nok komme til og saste på silenX framover:P Lenke til kommentar
crusade Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har en 13db silentX og har ikke noe motstandsdings Hei SilenX kjem i 11db og 14db, så om du har 13db er dette nok ikkje Silenx men ein kopi av et eller anna slag. Eller var det 14db du tenkte på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Per dags dato er vel silentX de beste viftene målt i db og luftmengde. Har 2x 14db, 120mm men angrer på at jeg ikke kjøpte flere når jeg hadde sjansen nå...argh. Kan varmt anbefales til alle Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Go for Delta 120mm, Litt støy tåler alle, og det er ikke så mange som matcher den. :!: En slik skal være nokk for vannkjøling eller luft, uansett hastighet. Evt Hoover Pc, skal kanskje prøve en gang. når jeg får råd. Se om den macher en jumbojet på 100m flatflyging Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes fra kabinetter til luftkjøling. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sunon vifte, 340m³/time, 62 dB(A) Eller Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Når jeg ser den sunon-vifta så begynner jeg bare å le! Fordi jeg vet at før eller siden kommer jeg til å ha 225kr til overs når jeg handler på micrplex, og da kommer merklignok en sånn vifte til å havne i handlkurven.. Og det bare for å teste hvor mye den faktsik bråker, for så å bli puttet i en skuff for aldri å bli tatt opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå