ron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skulle resize en partition på min satadisk med PM7.0. Lagde self ikke backup men det som skjedde var at under operasjonen så hang pcen seg så jeg måtte reboote. Nå så virker bare mp3 filene som var på partisjonen. Alt annet av programfiler blir lest som msdos filer. Skjønner ingenting... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tøffe gutter tar ikke backup, men de gråter ofte! Hva mener du med msdos-filer? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Han mener sikker filer som er i 8.3-format, dvs. abcdef~1.xxx Lenke til kommentar
ozone Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Slapp av alle filene er der, men filtabellen er ikke skrevet, det tror jeg PM gjør på slutten av operasjonen. 1 fil, den som PM var i ferd med å flytte når du slo av kan være tapt. Du må bruke et UNDELETE program til å hente frem igjen filene. En annen ting er at PM ofte går så tregt i perioder at det ser ut som om det er krasjet... Når du beveger på musen så flytter den seg etter 20 sekunder f.eks. Helt vanlig. Lykke til! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg gjorde akkurat det samme for 3 dager siden. Fikk feilmelding ettellerannet og maskinen rebootet. Kun mp3-filer kunne reddes med EasyRecovery. Partition Magic ruler. Lenke til kommentar
ron Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Det ser så her ut.. Lenke til kommentar
ron Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Noen som vet om noen gratis velegnede undelete/recovery programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå