Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dum og dummere Istid :!: Nemo Dødens highway (ikke komedie, men så dårlig at den er morsom) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Anchorman, med Will Ferrel Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rat Race og Harold And Kumar Go To White Castle Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 "Hot shots" filmene, "dude, where's my car" og Monty Python and the Holy grail! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Anchorman, med Will Ferrel Will Ferrel er jo dritrå!! Apropos Will Ferrel: Jay and silent Bob strikes back :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 The Emperor's New Groove. Hør, hør. Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dum, dummere :!: Kommer ikkje på noen fleire no.... :s helt enig! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Shrek har gitt meg mest latterkramper ja Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Smala Sus(s)ie, Tom & Jerry og Dum & Dummere. Sikkert mye annet bra som jeg ikke kommer på nå da. Edit: Alt av Will Ferrel. Endret 15. januar 2005 av rlz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 The Emperor's New Groove. Hør, hør. Oh yes. Beavis and Butthead Do America Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Monty Python and the Holy Grail Monty Python's Life of Brian Istid (selvfølgelig med Dagfinn Lyngbø) Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Beavis and Butthead Do America Ah, den lo jeg også godt av ja.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det finnes så mange artige filmer, men hvis det er en scene jeg har hatt pusteproblemer i, så er det Bruce Allmighty og den scenen hvor han kødder med nyhetsoppleseren.Den er rett og slett helt sinnsykt bra. Alle komedier med Jim Carrey har fått meg til å le noe sinnsykt da. *se bort på det signerte bildet av Jim Carrey* Sjekk bonusstoffet på den DVDen, hvor de viser en lengre og virkelig mye ondere Bruce i den scenen i TV-studioet. Jeez, var nesten for mye av det gode :!: Filmen er generelt langt fra det morsomste jeg har sett, men så er den mer drama enn komedie uansett. Jim Carrey har beveget seg i den retningen de siste årene, og bra er det. Han har fler strenger å spille på enn det utslitte gummitrynet som jeg var rimelig lei av etter Ace Ventura og The Mask. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) White chicks. konge film. To karer som får i oppdrag og passe på to fotomodeller som seff går i vasken Så du filmen? Skal ikke klage på at du likte den. Men hva du forklarte at den handlet om, du bommet jo helt på poenget. 2 sorte karer skal passe på 2 rikmanns døttre (ikke fotomodeller, ho ene var jo direkte motbydelig). Men når disse ikke drar, så forkler de 2 karene seg som hvite jenter. Morsomme komedier så har jeg noen som virkelig er noe av det morsomste som er laget: Supertroopers, Porky's, alt av Kevin Smith Endret 16. januar 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Selvfølgelig! Clerks! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Spy Hard! Så den når jeg var en del mindre, og det kan ha noe å si... hmm Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 The Big Lebowski. Utvilsomt. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hjelp vi flyr Naked gun Top secret Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Rat Race eller EuroTrip Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Rat Race eller EuroTrip Rat Race! Rowan Atkinson er så ubeskrivelig bra i den filmen. Looook, a driiiifter! Let's kiiiill him! (...) I am wiiiinning! Zzzzzz! Endret 16. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå