Lifeform Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hvem lager norgest mest brukervennlige og strømlinjeformede publiseringsløsninger? Er på utkikk etter en god løsning som ikke er tungvint å oppdatere, har gode designmaler og designere som kan lage til oversiktlige og greie grafiske løsninger. Noen som har noen anbefalinger å komme med?? Endret 14. januar 2005 av Lifeform Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Tenker du på gratis publiseringssystemer da? www.cutephp.com sin CuteNews er ikke norsk men de er flotte å bruke til å publisere tekst i en blogg f.eks. Hva skal du bruke publiseringsystemet til? Endret 14. januar 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Naai... tenker på betalingsløsninger. Rett link -> www.cutephp.com Endret 14. januar 2005 av Lifeform Lenke til kommentar
???????? Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Se www.hotscripts.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Eventuelt ta kontakt med en webprogrammerer som kan lage et til deg! Så får du det akkuratt som du vil! Med tanke på du skulle betale for dette Endret 14. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 liker ikke all den koden cutenews gennererer. har en kamerat som bruker det, og jeg jobber litt på siden hans, så jeg vil ikke ambefale det. nå snakker jeg ikke om malene man kan deffinere selv, men om javascriptkode og lignende man ikke har mulighet til å endre uten å gå direkte inn i kildekoden, noe som fort kan lage feil.. men er du ikke SÅ opptatt av validering og slikt er den enkel å grei å bruke. man kan på en enkel måte lage egene maler, som er bedre enn default! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå