Gå til innhold

Clue Lookup finnes ikke lenger?

NuB

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år brukt Clue Lookup sin flotte oversettingstjeneste. Ved å integrere den i Operasøkene har man alltid kjapp tilgang. Nå har orddatabasen deres plutselig sluttet å virke, uten at det står noe om hvorfor på sidene deres. Forsøker man å søke som før kommer man bare til dette pussige registreringsskjemaet. Betyr dette at Clue har sluttet å tilby denne onlinetjenesten? Å ha et eget program kjørende virker som en tungvint og gammeldags måte å gjøre tingene på.

Endret av NuB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner også den, siden jeg stort sett brukte den daglig. Jeg ser ingen informasjon om hva man får ved å reigstrere seg. Noen som har gjort det? Kan man da fortsette å bruke onlineversjonen gratis?

Hvis ikke, er det noen som vet om andre gode slike Engelsk->Norsk->Engelsk online (Google er ikke et svar...).

Lenke til kommentar

Som OBServer nevner står det ingenting om hva det innebærer å registrere seg - Clue er nok bedre til å lage ordbøker enn til å drive informasjon.

I tillegg antyder selve registreringsskjemaet at dette ikke er ment på privatpersoner. Feltene "Name/Company Name" og "Contact Person" har en rød asterisk, noe som vanligvis betyr at disse må fylles ut. Og jeg har verken bedrift eller støttekontakt, så det gir ikke så mye mening å fylle ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...