sevve Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvilken harddisk er best for tiden? Står vel mellom Maxtor DiamondMax, Western Digital Caviar og Seagate Baracuda..... Hvilken bråker minst? Er det noe vits med S-ATA, når jeg skal ha en disk som kjører 7200RPM? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Alltids en vits med sata, enklere installasjon, tynnere kabler, teoretisk raskere. Samsung er kongen når det kommer til lydnivå på diskene. Seagate har jeg hørt mye rart om når det gjelder sata diskene, noen sier de bråker, noen sier de ikke bråker så mye.. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har en Maxtor DiamondMax 200GB S-ATA 7200 RPM og er utrolig fornøyd..Disken er relativt stille og blir knapt varm Lenke til kommentar
1955 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har prøvd- og bruker daglig fra de fleste produsenter , til og med 200GB . Når det gjeder støy/varme og driftsikkerhet er det Samsung Sata 160/8 som er min fovoritt . De store 16MB cache diskene fra Maxtor har jeg ikke prøvd , på ytelse ser de ut til å være svært bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå