Kmo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hei, har en Mp3-spiller i bilen også skulle jeg putte inn sigarett tenneren(hadde aldri prøvd den) også plutselig forsvinner lyset på spilleren...så starter jeg bilen på nytt, også virket den helt til jeg stoppet...når jeg skulle kjøre igjen så lyste det bare så vidt rundt volumkontrollen og det gjør det hele tiden nå...jeg har sjekket alle sikringer og det er ikke noe galt med de...noen som har noen anelse? Håper bare at den ikke er helt kaputt.. Endret 14. januar 2005 av Kmo Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 sikringa på selve spilleren? bak på den lixom? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Som Dan Stamnes sier er det nok sansynligvis bare en sikring som har røket. Lenke til kommentar
Kmo Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) sikringa på selve spilleren? bak på den lixom? Den bak ja...det var ei sikiring på 1A som lå i et plastrør også var det ei på 10A som lå i ein fusebox...begge funket, fikk testet de.. Sjekket også alle bilsikringene, alle der var ok.. Endret 14. januar 2005 av Kmo Lenke til kommentar
Kmo Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ble greit! Tror det var noe galt med sikringa jeg prøvde inn i går! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå