sturlalv Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har etterhvert fått en anseelig samling svarte & grå bokser med tilhørende utvalg av kabler (Cisco router, 3Com WLAN, Sipura IP-telefoniadapetr uzw). Noen som kan tipse om et fiffig lite skap der jeg kan organisere dippeduttene mine? Fruen synes det ser så rotete ut... ;-) (Ja, jeg ser ikke bort fra at denne burde vært postet et annet sted, så bare flytt om nødvendig) Mvh Sturlalv Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tja, hva med å montere de i et rack? hvis du da ikke her snakker om ting du ikke skal bruke - og sådan tenker på et oppbevaringsskap for ting du ikke bruker lenger......? Lenke til kommentar
Maserati Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ring og hør med en elektriker eller kanskje ELFA (elfa.se). Eller ta en titt på www.eldon.com (Products->Our Products->Data&Telecom). Men de er kanskje litt dyre...? Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Fant et skap på ELFA, men det finnes muligens rimeligere alternativ i samme kategori også... 10" Nettverksskap Lenke til kommentar
toneta Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Man bruker et gammeltsikringsskap http://photo.kanobi.net/skap/IMG_4434 ser veldig fint ut når det er lukket igjen http://photo.kanobi.net/skap/IMG_4435 Har jo ferdige hull i topp og bunn til å få ledningene ut:o) Er det samboeren min har montert alle boksene våre inne i. Men er vel kanskje ikke så lett å få tak i. Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Man bruker et gammeltsikringsskap ... ... NICE! Fett og samle alt sammen i et slikt skap! For uten kabelrot, hater jeg at tusen LED'er lyser opp over alt! Vil vel ikke være mulig å sette en trådløs router i et slikt skap? (Med tanke på sterkt svekkede signaler, eller???) Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er vel bare å montere antenna på ruteren utenfor skapet? Vel og merke hvis du har ruter med mulighet for å skru av antenna, og sette på en liten kabelsnutt... Det neste punktet på programmet må vel bli å modde sikringsskap, med sota frontvindu, blacklight og vannkjøling Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ...Det neste punktet på programmet må vel bli å modde sikringsskap, med sota frontvindu, blacklight og vannkjøling Hehe! Hadde vært noe det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå