Dwalker Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skal jeg påføre et tynt lag over hele prosessor-overflaten? På de gamle XP var jo det greit å se at man skulle kun påføre kjølepasta på overflaten Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, ett tynnt lag over hele "metallkappen". Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er vel delte meninger om akkurat dette. Har du AS5 skal du vel strengt tatt legge en liten dæsj midt på heatspreaderen, og la kjøleren (ved hjelp av litt varme fra CPU) klemme den utover. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er vel delte meninger om akkurat dette. Har du AS5 skal du vel strengt tatt legge en liten dæsj midt på heatspreaderen, og la kjøleren (ved hjelp av litt varme fra CPU) klemme den utover. Nekter å tro at det vil fordele seg helt jevnt utover hele CPU'en. Med mindre du har skikkelig kanonmye på, og da vil du vel få en MYE høyere temperatur... AS5 er en god del tjukkere enn AS3 og vil ikke fordele seg like godt som v.3. Personlig synes jeg at det safeste er å smøre på med fingern. Men som du sier, det er meget delte meninger om dette. Og dette var min. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er vel delte meninger om akkurat dette. Har du AS5 skal du vel strengt tatt legge en liten dæsj midt på heatspreaderen, og la kjøleren (ved hjelp av litt varme fra CPU) klemme den utover. Nekter å tro at det vil fordele seg helt jevnt utover hele CPU'en. Med mindre du har skikkelig kanonmye på, og da vil du vel få en MYE høyere temperatur... AS5 er en god del tjukkere enn AS3 og vil ikke fordele seg like godt som v.3. Personlig synes jeg at det safeste er å smøre på med fingern. Men som du sier, det er meget delte meninger om dette. Og dette var min. Da får du mye "fingerfett"( ) på pcuen, og det leder ikke varme så godt. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 jeg bruker alltid et kredittkort, men dette med "fingerfett" o.l er vel et spørsmål om hva som folk liker best. det er selvfølgelig noe men ikke bør gjøre, men det er en annen sak. det er viktig å tenke på at teori og praksis er to vidt forskjellige ting. onTopic: tror ikke jeg ville hatt på så mye goop at det kom utenfor kontaktflaten på Kjøleribba di. 'og dette er min mening' Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg brukte en pose på fingern sist jeg... Det beste er nok å bruke kredittkort el.l, så lenge det ikke er oppladet eller grisete med noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå