Gå til innhold

Påføring av kjølepasta A64

Dwalker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel delte meninger om akkurat dette.

Har du AS5 skal du vel strengt tatt legge en liten dæsj midt på heatspreaderen, og la kjøleren (ved hjelp av litt varme fra CPU) klemme den utover.

Nekter å tro at det vil fordele seg helt jevnt utover hele CPU'en. Med mindre du har skikkelig kanonmye på, og da vil du vel få en MYE høyere temperatur...

AS5 er en god del tjukkere enn AS3 og vil ikke fordele seg like godt som v.3.

Personlig synes jeg at det safeste er å smøre på med fingern. Men som du sier, det er meget delte meninger om dette. Og dette var min. :whistle:

Lenke til kommentar
Det er vel delte meninger om akkurat dette.

Har du AS5 skal du vel strengt tatt legge en liten dæsj midt på heatspreaderen, og la kjøleren (ved hjelp av litt varme fra CPU) klemme den utover.

Nekter å tro at det vil fordele seg helt jevnt utover hele CPU'en. Med mindre du har skikkelig kanonmye på, og da vil du vel få en MYE høyere temperatur...

AS5 er en god del tjukkere enn AS3 og vil ikke fordele seg like godt som v.3.

Personlig synes jeg at det safeste er å smøre på med fingern. Men som du sier, det er meget delte meninger om dette. Og dette var min. :whistle:

Da får du mye "fingerfett"( :p ) på pcuen, og det leder ikke varme så godt.

Lenke til kommentar

jeg bruker alltid et kredittkort, men dette med "fingerfett" o.l er vel et spørsmål om hva som folk liker best. det er selvfølgelig noe men ikke bør gjøre, men det er en annen sak.

det er viktig å tenke på at teori og praksis er to vidt forskjellige ting.

onTopic: tror ikke jeg ville hatt på så mye goop at det kom utenfor kontaktflaten på Kjøleribba di. 'og dette er min mening'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...