Gå til innhold

usa og "morals krigføring"

aklla

Anbefalte innlegg

leste på www.vg.no og kom over dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262384

Ved å framprovosere omfattende homoseksuell oppførsel ville man forårsake et «usmakelig men komplett ikke-dødelig» slag mot fiendens moral, heter det i forslaget.

usa har mange rare tanker, de har tenkt til å gjøre fienden til midligtidige homser, og gjøre at de får veldig lyst til å ha sex med hverandre, tenk på når usa da skal ta dem, og de kommer midt i en orgie :!:

postet den her jeg, datt nesten av stolen når jeg leste :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, nei :sick:

Men derimt denne ideen synes jeg var kul! Hadde jeg fått en slik kronisk dårligånde hadde jeg gjemt meg bort :p

Et annet forslag var å utvikle et kjemisk stoff som skulle forårsake «alvorlig og vedvarende dårlig ånde», som ville ha gjort det enkelt å identifisere geriljasoldater som forsøkte å blande seg med sivilbefolkningen, skriver New Scientist
Lenke til kommentar
Hehe, nei :sick:

Men derimt denne ideen synes jeg var kul! Hadde jeg fått en slik kronisk dårligånde hadde jeg gjemt meg bort :p

Et annet forslag var å utvikle et kjemisk stoff som skulle forårsake «alvorlig og vedvarende dårlig ånde», som ville ha gjort det enkelt å identifisere geriljasoldater som forsøkte å blande seg med sivilbefolkningen, skriver New Scientist

Tja hva om Bush hadde blitt arrestert da,syns hele fyren stinker jeg . :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...