aklla Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 leste på www.vg.no og kom over dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262384 Ved å framprovosere omfattende homoseksuell oppførsel ville man forårsake et «usmakelig men komplett ikke-dødelig» slag mot fiendens moral, heter det i forslaget. usa har mange rare tanker, de har tenkt til å gjøre fienden til midligtidige homser, og gjøre at de får veldig lyst til å ha sex med hverandre, tenk på når usa da skal ta dem, og de kommer midt i en orgie :!: postet den her jeg, datt nesten av stolen når jeg leste Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Og dette ble ikke noe av? Darn, da hadde det jo blitt bokstavelig talt deilig å være i krigen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 :!: Snakk om "dirty-bomb!" Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Og dette ble ikke noe av? Darn, da hadde det jo blitt bokstavelig talt deilig å være i krigen. haha Snakk for deg selv da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 tror ikke det er så morro når effekten går bort, og du ligger med noe i rompa.... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, nei Men derimt denne ideen synes jeg var kul! Hadde jeg fått en slik kronisk dårligånde hadde jeg gjemt meg bort Et annet forslag var å utvikle et kjemisk stoff som skulle forårsake «alvorlig og vedvarende dårlig ånde», som ville ha gjort det enkelt å identifisere geriljasoldater som forsøkte å blande seg med sivilbefolkningen, skriver New Scientist Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, nei Men derimt denne ideen synes jeg var kul! Hadde jeg fått en slik kronisk dårligånde hadde jeg gjemt meg bort Et annet forslag var å utvikle et kjemisk stoff som skulle forårsake «alvorlig og vedvarende dårlig ånde», som ville ha gjort det enkelt å identifisere geriljasoldater som forsøkte å blande seg med sivilbefolkningen, skriver New Scientist Tja hva om Bush hadde blitt arrestert da,syns hele fyren stinker jeg . Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tja hva om Bush hadde blitt arrestert da,syns hele fyren stinker jeg . Støtter den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå