Gå til innhold

Brothers in Arms sniktitt @ Gamespot - Flerspiller


Anbefalte innlegg

Intill nå har Gearbox bestemt seg for å holde informasjon angående flerspilledelen i Brothers in Arms hemmelig. Gamespot har nettop avslørt en sniktitt som gir dere informasjon angående spillets flerspillerdel på en måte vi aldri har sett det før. Siden det har vært en del spørsmål rundt dette kan dere lese sniktitten selv. Dette er tydeligvis noe helt utenom det vanlige.

 

I tillegg får dere en del screenshots, pluss avsløringer om at spillet trolig kommer sent februar eller tidlig mars.

 

http://www.gamespot.com/xbox/action/brothe..._hp_flashtop_bg

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut, har faktisk bestillt BiA på nettet. Men ingen deathmatch ? Hvordan blir det da, når alle skal springe rundt med et fireteam ?

 

So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

Kun 4 spillere om gangen ? :ohmy:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

Kun 4 spillere om gangen ? :ohmy:

ja, men du må huske på at kvar spelar har eit lag med ai medhjelparar. dette gjer det heile mykje meir krevande for serveren.

Lenke til kommentar
So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

"Wow"

For dette var jo veeeldig nytt!

Som om ikke Ghost Recon og Rainbow Six spillene ikke har hatt dette i flere år... :roll:

 

EDIT: Merket det jeg henviste til.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ser at det her er snakk om Xbox versjonen av spillet. Men vil denne begrensningen på 4 spillere også gjelde for PC versjonen? Isåfall er vel det synonymt med å skyte seg selv i foten... :roll:

Word!

 

De kunne hatt det der + vanlig TDM/DM... :roll:

Lenke til kommentar
each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers,

 

Intelligent og intelligent fru Blom.

Nå er vel AI'en i Brothers in Arms bedre enn de aller fleste spillene til nå... Selv er jeg bare ute etter singleplayerdelen av dette spillet pga. historien (er svært intressert i WW2).

 

PS: Hvor ble det egentlig av demoen?

Lenke til kommentar
each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers,

 

Intelligent og intelligent fru Blom.

Nå er vel AI'en i Brothers in Arms bedre enn de aller fleste spillene til nå... Selv er jeg bare ute etter singleplayerdelen av dette spillet pga. historien (er svært intressert i WW2).

 

PS: Hvor ble det egentlig av demoen?

Demoen kommer 2-3 uker før spillet blir utgitt i følge Gearbox. For de som vil ha et innblikk i spillets AI anbefaler jeg å laste ned spillets E3 snutt.

Lenke til kommentar
For de som vil ha et innblikk i spillets AI anbefaler jeg å laste ned spillets E3 snutt.

var ikkje den delvis scripta da (innbiller meg at du har sagt det) vist dette er tilfellet, vil den jo ikkje gi eit 100% reelt bilde av korleis ai'en er.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Nå er vel AI'en i Brothers in Arms bedre enn de aller fleste spillene til nå...

 

Hvordan vet du det?!

FarCry skulle ha en sykt bra AI. Den var god, men den var liksom ikke 10 år fram i tid når det gjaldt teknologien...

 

Samme med HL2 også, som nesten ikke hadde non-scriptet AI (hele spillet var som å se en film, alt var det samme hele tiden).

 

Så vi får se på Brothers In Arms...

 

EDIT: Og det med at "Multiplayer delen blir helt ny! Ingen har gjort det før!" etc. etc.

BULLSHIT! Flere Clancy spill har hatt denne måten å spille i multiplayer på i flere år (som jeg nevnte tidligere)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
For de som vil ha et innblikk i spillets AI anbefaler jeg å laste ned spillets E3 snutt.

var ikkje den delvis scripta da (innbiller meg at du har sagt det) vist dette er tilfellet, vil den jo ikkje gi eit 100% reelt bilde av korleis ai'en er.

Nei, da snakket jeg om Call of Duty. Det finnes faktisk ikke noe scripting i BiA`s kampsystem.

 

Det er nylig kommet filmsnutter fra spillets flerspillerdel. Disse kan du laste ned her: http://media.xbox.ign.com/media/676/676367/vids_1.html

Lenke til kommentar
[iC' date=16/01/2005 : 16:21]
So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

"Wow"

For dette var jo veeeldig nytt!

Som om ikke Ghost Recon og Rainbow Six spillene ikke har hatt dette i flere år... :roll:

 

EDIT: Merket det jeg henviste til.

her snakkes det om MP. man har aldrig kunnet styre AI folk i MP i Tom clancy spillene

Lenke til kommentar
[iC,16/01/2005 : 16:21]
So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

"Wow"

For dette var jo veeeldig nytt!

Som om ikke Ghost Recon og Rainbow Six spillene ikke har hatt dette i flere år... :roll:

 

EDIT: Merket det jeg henviste til.

her snakkes det om MP. man har aldrig kunnet styre AI folk i MP i Tom clancy spillene

JO det kan man! Det var jo det jeg snakket om!

 

Flere ganger har jeg spilt Rainbow Six 3 og Ghost Recon i multiplayer med kompiser!

 

I begge spillene kunne man velge om man ville styre et lag eller om man ville være alene.

Man kunne også velge om man skulle spille mot hverandre eller på lag mot AI.

 

I ghost recon kunne man faktisk også, når man spilte 2stk mot hverandre, styre sitt eget lag, samt 2 andre AI styrte lag!

Lenke til kommentar
For de som vil ha et innblikk i spillets AI anbefaler jeg å laste ned spillets E3 snutt.

var ikkje den delvis scripta da (innbiller meg at du har sagt det) vist dette er tilfellet, vil den jo ikkje gi eit 100% reelt bilde av korleis ai'en er.

Nei, da snakket jeg om Call of Duty. Det finnes faktisk ikke noe scripting i BiA`s kampsystem.

sikker, trur du sa noko om det ikkje så lenge etter at filmen kom ut. grunnen til at det var scripta var fordi det skulle være lettare å vise fram.

 

men det kan godt være at det er eg som roter.

Lenke til kommentar
For de som vil ha et innblikk i spillets AI anbefaler jeg å laste ned spillets E3 snutt.

var ikkje den delvis scripta da (innbiller meg at du har sagt det) vist dette er tilfellet, vil den jo ikkje gi eit 100% reelt bilde av korleis ai'en er.

Nei, da snakket jeg om Call of Duty. Det finnes faktisk ikke noe scripting i BiA`s kampsystem.

sikker, trur du sa noko om det ikkje så lenge etter at filmen kom ut. grunnen til at det var scripta var fordi det skulle være lettare å vise fram.

 

men det kan godt være at det er eg som roter.

Jo, det stemmer. E3 snutten ble jo spillt inn live på E3. Da måtte de scripte enkelte deler i snutten for få frem de mange mulighetene i spillet for publikum, men når en kjøper spillet vil ikke dette være scriptet.

Lenke til kommentar
[iC,16/01/2005 : 16:21]
So instead of the typical multiplayer modes, such as deathmatch, team deathmatch, or capture the flag, the yet-to-be-named multiplayer mode in Brothers in Arms will let up to four players battle it out, but in an entirely new way. Instead of just running around shooting at one another at random, in Brothers in Arms, each player will control a fireteam of artificially intelligent soldiers, almost like in the single-player game

 

"Wow"

For dette var jo veeeldig nytt!

Som om ikke Ghost Recon og Rainbow Six spillene ikke har hatt dette i flere år... :roll:

 

EDIT: Merket det jeg henviste til.

her snakkes det om MP. man har aldrig kunnet styre AI folk i MP i Tom clancy spillene

Er egentlig enig med gunfreak. Man kan nok styre lagkameratene i Rainbow Six serien, men de benytter seg av et helt annet system.

Lenke til kommentar
[iC' date=16/01/2005 : 19:57] Hvordan vet du det?!

Man kan se det på filmene hvordan AI'en oppfører seg osv.

FarCry skulle ha en sykt bra AI. Den var god, men den var liksom ikke 10 år fram i tid når det gjaldt teknologien...

Far Cry var vel et av de første spillene med nesten ingen scriptet AI ingame. Så klart den ikke var 10år fram i tid, heller et lite steg forran. Mange spill vil etterhvert gå over til denne typen AI siden gameplayet blir ulikt omtrent hver gang du går igjennom spillet.

Samme med HL2 også, som nesten ikke hadde non-scriptet AI (hele spillet var som å se en film, alt var det samme hele tiden).

Ai'en i HL2 er ganske bra. Den er non-scriptet, men ikke i samme klasse som Far Cry. Grunnen til at det kan virke som om at AI'en var scriptet er fordi spillet skal føles som en film som du er hovedpersonen i. Og siden HL2 er svært historiepakket så må dette til.

Så vi får se på Brothers In Arms...

Selfølgelig. Jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...