jac Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har et spørsmål angående deling av printer. Har en desktop(98SE) hvor jeg har tilkoblet en printer og trådløs ruter. Har også en bærbar maskin(XP) som er trådløst tilkoblet. Jeg ønsker å benytte printeren fra den bærbare. Har satt på deling av printer på desktopen, men det er tydeligvis ikke nok. Hva må jeg gjøre for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har du noen brannmur aktivert? Hos meg virker det når jeg skrur av brannmuren. Det er sikkert bare å åpne noen porter i brannmuren, men jeg er ikke sikker på hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har et spørsmål angående deling av printer. Har en desktop(98SE) hvor jeg har tilkoblet en printer og trådløs ruter. Har også en bærbar maskin(XP) som er trådløst tilkoblet. Jeg ønsker å benytte printeren fra den bærbare. Har satt på deling av printer på desktopen, men det er tydeligvis ikke nok. Hva må jeg gjøre for å få dette til å fungere? Du skal ha installert skriveren. Du må også ha aktivert "Deling av skrivere og filer i microsoft nettverk" under nettverksinnstillinger på en internett-forbindelse. db Lenke til kommentar
jac Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Takk for tips, men det fungerer dessverre ikke for meg. Hva skal jeg gjøre på den bærbare? Prøver å installere skriveren som nettverkskriver men da blir jeg bedt om å skrive inn navn på skriberen, hvilket jeg ikke vet hva skal være. Er jeg helt på villspor? Lenke til kommentar
jac Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Der fungerte det. Det var TO plasser jeg måtte legge inn delt skriver på desktopen. Hadde bare lagt inn den ene. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Har fått et problem. Får ikke skrevet ut lenger. Får beskjed om at jeg ikke har tilgang til skriveren og at jeg må kontakte systemansvarlig. Men det er jo meg(har kun en konto) Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå