audhage Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei Jeg lurer på om noen har veldig lyst til å tegne et mikroskop i programmet Skethup? Eller om noen vet hvor jeg kan få tak i det? (trenger også en modell (i Sketchup) av et DNA.) Trenger VIRKELIG svar på dette da det er en skoleoppgave. Så jeg hadde vært EVIG taknemlig om noen gadd Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gidder ikke å gjøre det selv? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan kjøpe Sketchup her. Pris 475 dollar: http://www.sketchup.com/cgi-bin/store/COSU...tml?id=bEZKVwt4 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har Sketchup selv, men får det ikke til! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Våger meg på en liten *bump* jeg. Jeg skjønner godt at det ikke er så mange som vil lage det for meg. Men er det virkelig ingen som vet om noen nettsteder hvor man kan få tak i det? (eller andre modeller?) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekk dette Google-søket. Kanskje det kan helpe: http://www.google.no/search?q=Sketchup+hel...:nb-NO:official Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis du har tenkt å lage en modell av et DNA-molekyl tror jeg nok du må begrense deg litt. Et DNA-molekyl er ca. 2 meter langt i naturlig størrelse, så jeg tviler på at du klarer å fikse noe sånt i Sketchup. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis du har tenkt å lage en modell av et DNA-molekyl tror jeg nok du må begrense deg litt. Et DNA-molekyl er ca. 2 meter langt i naturlig størrelse, så jeg tviler på at du klarer å fikse noe sånt i Sketchup. Hadde jo så klart ikke tenkt til å lage et HELT DNA-moekyl. Bare en liten bit av det. (jo jeg vet det at et DNA er ca 2m langt. Derimot hvor tykt der er nøyaktig vet jeg ikke. Men tynt er det. Så, ja, det hadde nok tatt sin tid i sketchup ja. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Du kan laste ned SketchUp på her. Du kan prøve det gratis i 500 min, så må du betale for det Tviler foresten på at noen gidder å gjøre skoleoppgaven for deg.. Gjør leksene dine sånn vi alle vi andre må. Endret 15. januar 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan laste ned SketchUp på her. Du kan prøve det gratis i 500 min, så må du betale for det Jeg har Sketchup selv, men får det ikke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvis du har tenkt å lage en modell av et DNA-molekyl tror jeg nok du må begrense deg litt. Et DNA-molekyl er ca. 2 meter langt i naturlig størrelse, så jeg tviler på at du klarer å fikse noe sånt i Sketchup. Hadde jo så klart ikke tenkt til å lage et HELT DNA-moekyl. Bare en liten bit av det. (jo jeg vet det at et DNA er ca 2m langt. Derimot hvor tykt der er nøyaktig vet jeg ikke. Men tynt er det. Så, ja, det hadde nok tatt sin tid i sketchup ja. Haha, begynnte å lure nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå