radon Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg et Sony TRV50 mini-DV kamera. Og har en god maskin til å redigere på. Nå har jeg bare "Ulead VideoStudio 5.0 DVD" som fulgte med grafikk kortet mitt til å redigere i. Hvilke redigeringsprogram er å anbefale??!! Jeg vet at Premier er skikkelig bra, men så har det en helt syk pris også... Det blir en del reising i det arbeidet jeg gjør, og vil gjerne lage gode videoer fra reisene, men jeg har ikke 7000 til å kjøpe Premier for. Så hva gjør jeg da?? Er det noe som er billig og bra?? Eventuelt må jeg gå over til Linux?? Er det noen som har erfaringer med slikt?? Tusen takk for all hjelp, og alle råd og tips mottas med takk!! Lenke til kommentar
greigster Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Pinnacle Studio 7.0 er knallbra! -og koster ikke mer enn ca.1500,- etter hva jeg husker.. Jeg har lekt meg en god del med Premiere før jeg prøvde Studio.. med tanke på at alt jeg redigerer kun er for hjemmebruk og ikke trenger utroligt avanserte effekter er Studio mer enn godt nok.. -selv om det er en haug med kule effekter i dette også. og skulle det være ønskeligt kan man kjøpe HollywoodFX-pakken for rundt 450,- i tillegg. T. Lenke til kommentar
nairda Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 *kremt* crack premiere * kremt* Lenke til kommentar
SAA Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 17:55, nairda skrev:*kremt* crack premiere * kremt* Har du sett punkt 5 i rettningslinjene? http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
Anton Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 ...Har du sett punkt 5 i rettningslinjene? http://forum.hardware.no/retningslinjer.php... men dette er jo digitalkamera.no - ikke hardware.no... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Vi bruker samme forum som Hardware.no, så noen legger inn poster i forumet fra Hardware.no, andre fra Digitalkamera.no. Retningslinjene må derfor være de samme. MLW Lenke til kommentar
The man! Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 pinnacle studio 7.0 er bra hvis du ikke trenger noe super-fancy program. det er enkelt og greit og bruke, men har ikke så mange funksjoner. bruker studio 7.0 selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå