Gå til innhold

Hvilke redigeringsprogram..... er billig og BRA!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg et Sony TRV50 mini-DV kamera. Og har en god maskin til å redigere på. Nå har jeg bare "Ulead VideoStudio 5.0 DVD" som fulgte med grafikk kortet mitt til å redigere i.

Hvilke redigeringsprogram er å anbefale??!! Jeg vet at Premier er skikkelig bra, men så har det en helt syk pris også...

Det blir en del reising i det arbeidet jeg gjør, og vil gjerne lage gode videoer fra reisene, men jeg har ikke 7000 til å kjøpe Premier for. Så hva gjør jeg da??

Er det noe som er billig og bra?? Eventuelt må jeg gå over til Linux?? Er det noen som har erfaringer med slikt??

Tusen takk for all hjelp, og alle råd og tips mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pinnacle Studio 7.0 er knallbra! -og koster ikke mer enn ca.1500,- etter hva jeg husker..

Jeg har lekt meg en god del med Premiere før jeg prøvde Studio.. med tanke på at alt jeg redigerer kun er for hjemmebruk og ikke trenger utroligt avanserte effekter er Studio mer enn godt nok.. -selv om det er en haug med kule effekter i dette også. og skulle det være ønskeligt kan man kjøpe HollywoodFX-pakken for rundt 450,- i tillegg.

T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...