Gå til innhold

Design kabinett ex1.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser et stort salgspotensiale i dette her. Hva tenker du bygge det av, kan du spesifisere det litt mer. Med tanke på skråningen, må du bygge slik at komponentene står vannrett, stemmer det?

Hvilke farger tenker du la komme ut på markedet, aner vi noen spennende fargekombinasjoner på lur?

Vi venter i spenning på neste trekk!

edwoki.com

Lenke til kommentar
Jeg ser et stort salgspotensiale i dette her. Hva tenker du bygge det av, kan du spesifisere det litt mer. Med tanke på skråningen, må du bygge slik at komponentene står vannrett, stemmer det?

Hvilke farger tenker du la komme ut på markedet, aner vi noen spennende fargekombinasjoner på lur?

Vi venter i spenning på neste trekk!

edwoki.com

Jeg tror kanskje han mener lage kabinett som i å lage et eksemplar til seg selv ;)

I såfall burde vel tråden ligget under casemods, men hvordan har du tenkt til å få cd-romene til å skråne på samme måte som fronten din?

Lenke til kommentar

med mindre det er en slags dør-løsning foran vil 5.25" drevene stå i en liten trapp, enten innover eller utover. så den løsningen blir både stygg og upraktisk.

dessuten fjerner du jo harddiskene fra vinduet. harddiskene er jo noe av sjarmen med å ha vindu.

generelt ingen good look over det synes jeg.

men har ikke du CM Stacker da? hva skal du da med et lite kabinett?

Lenke til kommentar

Tenkt noe på kjøling foreløpig? Tenker da på vifteplasser...

Forslag:

Plass til 4x120mm vifter foran disker, og 2x120mm bak, evt 2-3x120mm i taket som utsug... (Ville da forhøyet kabinettet med 4-5cm så kanten på viftene ikke synes igjennom plexien i døra)

Husk nok HDD plasser, med rikelig mellomrom mellom dem så kald luft ikke stopper helt opp..

Hvis det faktisk skal være plexi i front foran diskene, vil jo vifter med leds være utrolig nice...

Når jeg ser sånt, vurderer jeg faktisk å mekke kabinett selv.. :p Idèer har jeg nok av, aliminium har jeg også nok av.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...