Gå til innhold

Skal ha nytt/brukt skjermkort

camxer

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har hatt en fx 5800 ganske lenge nå i tilleg til min 9800 AIW. Tingen er at FX'en tok kvelden :cry: når jeg lånte den til en venn som skulle teste om pc'en hans funket( han glemte å koble til vannkjølingen :mad: ) Men nå har jeg fått pengene og sitter med et svidd kort med vannkjøling på gpu og minne. Jeg har brukt ganske mye penger på vannkjølings blokkene, spesielt den på minnet som bare passer til FX 5800 så jeg har lyst til å skaffe meg samme kortet igjen.

Tingen er at jeg finner den ikke i butikkene i norge eller på bruktmarkedet.

Det eneste stedet jeg fant kortet var en dansk butikk som selger den til 1499 danske kroner men jeg vet ikke om det går ann å få den inn i norge. Er det mulig??? Hvis ikke er det noen av dere som ønsker til å selge et slikt kort??

Endret av camxer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen butikker som har FX5800 på lager, så du får prøve bruktmarkedet.

Tingen er at jeg vet at en dansk webshop har et PNY FX 5800, men jeg vet ikke om det går ann å bestille til norge da...

Hvis dere tror ikke på meg så finne den

her

Endret av camxer
Lenke til kommentar
er du sikker på at vannkjølingen din bare passer fx5800?

det er jo et serdeles dårlig kjøp!

Ja jeg vet at minne vannkjølingsblokken passer bare til FX 5800. jeg vet at den er ikke sårlig bra lenger men vennen har lovt å dekke kostnadene. Så jeg må bare finne et FX5800 så betaler han :yes: . Det ville vært litt sjipt å kjøpe noe annet i stedet da. Problemet mitt ligger i at jeg vet ikke om det går an å bestille i danmark og få den sendt her til norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...