cliffme Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hvor lang tid mener dere at det skal ta fra du bekrefter bestillingen din på en webshop til dette blir sendt ut fra dem? Samme dag? 1 dag? 2-3 dager? uker ? Og hvor lang tid kan det ta fra du sender en mail til du får svar? Endret 14. januar 2005 av jij1984 Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Varene burde bli sendt samme dag hvis de har varen på lager. Du burde få svar på mail samme dag som du sender den Har gode erfaringer med NetShop som svarer på mail på søndager til og med. Lenke til kommentar
Kundeservice HPX Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Normalt skal varene sendes ut samme dag som ordren blir mottatt, så sant varene er på lager og ordren kommer inn tidsnok, med tanke på postavganger etc. Webshop'ene burde også kunne svare på kundehenvendelser samme dag som dette kommer inn. Om ikke de kan gi et eksakt svar, burde du iallfall få en beskjed om at saken er registrert.. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg kan bare bekrefte det han fra HPX sier. Jeg bestilte på hpx rett etter lunsjen 26. oktober og fikk varen utlevert på postkontoret mitt neste dag (27. oktober). Dette var nok tilfeldig at Posten jobbet så raskt, men passet veldig bra for meg. Ellers har jeg opplevd nesten samme fart både hos MPX og PSData. Microplex utleverer noe saktere. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det kommer jo litt an på fra hvilken butikk du bestiller fra, og hvor du bor....... Vanlig tid er ca 2-3 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå