mediamulti Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei Fikk hvistnok Telenor ADSL i går, har prøvd å koble meg opp med : http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300716&cks=PLS Men ingenting skjer! Har snakket med 05000 (etter mye flott musikk) og de fikk ikke kontakt med modemet, så de har feilmeldt linja! Har sjekka alle koblinger og byttet ledninger. modemet ble forøvrig kobla opp av Bravida. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Paula Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ja løsning=bare smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Noen som har opplevd lignende? Linjefeil på nyoppsatte linjer er ikke akuratt noe nytt fenomen. På den routeren din bør du oppgradere firmware, ha VPI/VCI på 8/35 Test 0/100 også) og encapsulation på LLC og bruke PPPoE. Dette har du gjort? Lyser DSL/ADSL-lampa på den? Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Siden jeg ikke kommer på nett så har jeg ikke oppdataert Firwaren, tror jeg skal ta å gjøre det før jeg kommer hjem. Bruker PPPoE. Dsl lampa lyser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå