phsyco Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har litt problemer med å kjøre Duke Nukem 3D i xp, det hakker som bare det og jeg tviler egentlig ganske sterkt på at det er for dårlig hardware som gjør det Hvis jeg skrur av lyden så går det helt smertefritt, men noe av sjarmen med Duke Nukem er jo kommentarene hans osv. Har prøvd å kjøre spillet i kompatibilitetsmodus for windows 95 og windows 98, i 256 farger, men ingenting av det hjelper. Har også prøvd forskjellige lydkort i setup programmet, men det eneste den finner er Sound Blaster. Prøvde også å sette lyden på laveste settings, men det hjalp heller ikke... Er det noen som har noen andre ideer? Vil helst unngå å begynne med bootdisketter osv siden det er en laptop uten diskettstasjon jeg sitter på... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 .......man skal ikke spille sånne spill når hl2 existerer. det virket knirkefritt på min xp Lenke til kommentar
zvane Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Prøv eit program som heiter dosbox, det emulerer dos mykje betre en windows. Det har stått ein artikkel på programmer.no om det og, sjå om du finn den dersom du ikkje får det til. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hmm, det funka like dårlig faktisk. Hakker som bare faen. Men jeg fant en mod til det her og det ser det ut som den funker veldig bra hittil i hvertfall. Takker for svar though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå