Stian234567 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på hva dere mediagrafikkere gjør i arbide deres og hvilken utdanning dere tok. Grunnen er jeg har lyst til og arbeide med dette og må søke innen mars, i tilleg til dette skal jeg ha ett prosjekt med dette og trenger denne infoen. Ps: er det noen medigrafikkere som vil ha ett intervju med meg? Edit: Gi meg alt dere vil si selv trenger mest mulig info. Endret 14. januar 2005 av Stian234567 Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Dette lurer jeg også veldig på. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Det er bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg jobbet litt med det en periode uten nødvendig utdannelse, og fikk høre at det er det siste yrket jeg skal tenke på. Grunnen er at markedet er ganske mettet. Så om du vil ha jobb etter at utdannelsen er ferdig bør du kanskje tenke på noe annet, og heller gjøre det freelance eller noe på hobbybasis. Norge er også smekkfullt av 3D designere og animatører. Alle vil ha de "kule" yrkene, og det begynner å bli et problem. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heller gå for et yrke du trives i og er god på enn ett du er middels god i og kanskje ikke engang trives i. Dersom du virkelig vil dette og er god på det tror jeg nok ikke at det vil være umulig for deg å skaffe deg jobb. Uansett er det dumt å planlegge utdanningen for et jobbmarked om 3-5 år basert på den i dag. Ting kan skje Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Medium & Kommunikasjon på vgs (og høgskuler) er linjer som du kan gå for å bli grafisk designer, men det er ikkje påkrevd. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Høgskolen i Gjøvik har Bachelor i Mediedesign, 3 år. Virker som en grei utdanning, har noen felles fag med dem, går selv Mediemanagement (Grafisk Ingeniør). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå