Dumbo Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så det ble her.. :smile:. Det jeg lurer på er hva som skal til for å bli moderator. Med dette sier jeg IKKE at jeg har noe i mot moderatorene, synes de gjør en god jobb. Men jeg synes det er for mye rot på forumet fortsatt. Har Hardware.no vurdert å "ansette" flere moderatorer? Merker det kommer noen nye i ny og ne, men det er kanskje ikke nok (har vel blitt diskutert mange nok ganger, denne posten er ikke ment som en slik diskusjon)? Moderatorer kan gjerne flytte denne til Off Topic hvis de mener den passer bedre der. Ble mye dill dall her.. men men. :smile: Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvis kraften er sterk nok ideg, kanskje rådet vil vurdere om du kan bli tatt opp til trening. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Moderatorer rekrutteres primært sett blandt nettverkets medarbeidere. Så vidt jeg vet er jeg siste skudd på stammen. Forumet er allerede på vei oppover i seriøsitet, så jeg tror dette kan bli bra til slutt. Mvh. Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 De sa i en post for litt siden at de har nok moderatorer, og at flere ville ikke sansynligvis ville gjort saken bedre. Støtter dem i det, for mange er jo bare dumt. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 21:00, Basus skrev:De sa i en post for litt siden at de har nok moderatorer, og at flere ville ikke sansynligvis ville gjort saken bedre.Støtter dem i det, for mange er jo bare dumt. Flere kokker, mer søl.. Er det ikke noe slikt da.. Merker det at forumet er på vei opp når det gjelder seriøsitet, ser også at det blir diskutert mange plasser hvor strenge/snille moderatorene skal være. Dette er ikke en diskusjon på dette og jeg skal derfor ikke si min mening her.. Takk for hurtig svar.. :smile: _________________ sim[ @ EFnet *Kremt* *Host* Ha en fortsatt god sommer.. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-06-12 21:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå