Deathie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Bungie har sagt at de har lyst å legge ut en av de gamle Halo:CE multiplayer banene ut på Live, slik at de kan spilles på 2'eren. Jeg vet at ikke folka på Bungie kommer inn her å sjekker resultatene, men det hadde vært hyggelig å sett hva dere ville valgt. BTW: Hvordan kan man få startet en avstemning om dette? Må moderatorer kontaktes eller? Endret 14. januar 2005 av Master D Lenke til kommentar
NK Slayer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei Master D (Death Claw). Jeg tror jeg ville hatt Heng em High tilbake. Wizard er kul også, men er kanskje litt for liten for Halo 2....... Du da Master D? Hva ville du hatt tilbake? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ettersom jeg har Lan'et mye med deg på Halo:CE, har vi nok samme mening. Jeg ville gjerne hatt tilbake Hang em' High hvis jeg kunne valgt en. Flere jeg også kunne tenkt meg er Wizard eller Chill Out. 2 veldige bra baner! Her har jeg laget en liten oversikt over hvilke baner som var med på multiplayer i eneren: Damnation Chill Out Hang em' High Battle Creek Rat Race Prisoner Chiron TL-34 Longest Derelict Boarding Action Blood Gulch Sidewinder Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er ikke blood gulch med i 2'ern? Det er jo lame av bungie... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hang em' High var min favoritt. Den og sidewinder. Hang em' High var liksom perfekt. Masse gjemmesteder, sniper-plasser og en slags skyttergrav. Den må bare komme! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Er ikke blood gulch med i 2'ern? Det er jo lame av bungie... Blood Gulch er med i 2'eren jo, men litt foandret. "Basene" i hver enda av banene er betraktelig forbedret, og er nå utvidet med en etasje. På selve mapet er det kommet mange flere gjenstander (steiner, huler, trær osv.) I 2'eren heter forresten banen Coagalation. Lenke til kommentar
BlueDude Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Sidewinder Savner en slik bane Endret 30. januar 2005 av BlueDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå