Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første er det server ja som mange har påpekt men syns fortsatt ikke at det er i nærheten til å bli kåret det fineste. Langt derifra.

Ganske praktisk med mye plass og det så ikke så værst ut til å være et serverkabinett. Men vet ikke om jeg akkurat kan si det er det peneste jeg noen gang har sett.. tror mange er enig med at det "Orac3" kabbisen var stiligere :hmm:

Lenke til kommentar

Ola Johan: Altså, jeg har akkurat det samme kabinettet bare i rødt.. Og her har du minuslista:

- Dør - Noe du blir GRÅDIG lei av

- En helt vanlig stålkasse lakkert i rødt med en plastikkfront - Altså, fæl kvalitet

- Dårlig lakkert

- Ferdigmoddet

- Lokket til USBene (ingen FireWire) er så dårlig at det brakk "first thing"

 

Plussliste:

- Billig

 

Skjønner du pointet? Det kabbiset er no møkk.. Bytta det ut med et Lian Li Fulltower etter bare 1 måned! Det samme vil sannsynligvis du også gjøre om du velger å kjøpe deg..

Lenke til kommentar
Verdens vakreste kabinett! :tease:

 

Nei - men seriøst, dette er jo dødsstilig: Raidmax Cobra Silver Billig er det også, så det skal jeg kjøpe. :w00t:

Det er akkurat det folk misliker med premoddede kabinett; billig plastikk finish og generell dårlig kvalitet. Det hjelper ikke slenge på en ferdig formet plastfont når det oser talentløst design og billig plast. Her er alt ferdig, og kabinettet har null potensiale når det gjelder utbedring. Noe det helt åpenbart trenger.

 

Å sette noe sånt som dette i en tråd med navn "Verdens fineste kabinetter" er bortimot blasfemi. Orac3 er av en annen verden, og dette var bare tragisk.

Billig var det, DET skal du ha... men pent var det absolutt ikke.

Lenke til kommentar
kaeksen: du motstrider deg selv. Du sier at dere er kvalitetsbeviste, men at dere kun bryr dere om hvordan kabinettet ser ut utenpå. Da har dere trukket fokusen så langt unna kvalitet som det går ann å komme. Når man kun fokuserer på hvordan et kabinett ser ut utenpå er det rein skjær tilfeldighet om man finner et kabinett som er et gjennomført kvalitetsprodukt eller ikke.

 

Skal man lete etter et kvalitets-kabinett må man gjøre nettop det. Lete etter et kabinett som har kvalitet i indere løsninger og oppbygning. Så må man velge det kabinettet som møter de kriteriene og samtidig har et utseende man liker.

 

Angående kabinettet du har valgt vil jeg bare si at et hvert kabinett som produsenten velger å nagle vindu i virker billig på meg. Nagling er en billig, enkel måte å feste et vindu på og oser ikke akkurat av kvalitet.

 

Min personlige favoritt for øyeblikket er LianLi PC6070. Et kabinett som er kvalitet i alle detaljer og har rene fine linjer utvendig.

Min personlige favoritt for øyeblikket er LianLi PC6070. Et kabinett som er kvalitet i alle detaljer og har rene fine linjer utvendig.

 

Noen ganger kan ting bli litt FOR stilrent...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...