sdasdsad Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 æsj. var da utrolig mange stygge kabinetter som skulle bli posta her da bøyer meg i støvet for Snekker'n, det er iallefall blant top20 av modda kabinetter jeg har sett. lager du et til meg og? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Liker en god plass så er Lian Li PC-76 sjefen over alle sjefer Bare så synd at det er ikke produseres lenger. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 mange andre gode/fine kabinetter fra Lian-Li da... personlig liker jeg Pc71 serien bedre (og 75) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Asus sitt er bare tøffest http://images.gfx.no//24/24027/asus_vento_3600.jpg Seriøst? Mener du det? Håper du kødder, så det nettopp på "Styggeste kabinettet" tråden, og der var det_mange_som var enige med at det var stygt! Personlig mening: Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Asus sitt er bare tøffest http://images.gfx.no//24/24027/asus_vento_3600.jpg æsj, det var uutholdelig stygt, du mener vel ikke seriøst at det er et fint kabinett, smaken er forskjellig men likevel. vanlige sorte aluminium-kabisser med vindu er pene kabinetter, ikke det skvipet der. Endret 7. mars 2005 av .com Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 QUOTE Asus sitt er bare tøffest http://images.gfx.no//24/24027/asus_vento_3600.jpg æsj, det var uutholdelig stygt, du mener vel ikke seriøst at det er et fint kabinett, smaken er forskjellig men likevel. vanlige sorte aluminium-kabisser med vindu er pene kabinetter, ikke det skvipet der. Seriøst, det det var ikke mye å skryte av, blant de 5 styggeste kabinettene jeg har sett. Selv mener jeg thermeltake sin tsunami er fin, Føler på en måte at det kabinettet ikke har så mye med thermeltake å gjøre. Da tenker jeg på designet. Er ganske enig at de andre de lager ikke er noe fine, men tsunami er da et fint kabinett? Jeg vil gjerne høre hva aller har imot thermaltake sin tsunami! Ser mange klager på de, så nå vil jeg høre hva som ikke er så bra! skal kjøpe meg kabinett jeg og skjønner dere.. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 lian li 6277 er det feteste av alle... sånn er det bare.. 6277b roger that. Har det selv Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg liker Lian Li PC-75 og PC-76 ganske godt. Har Lian Li PC-75USB selv. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 lian li 6277 er det feteste av alle... sånn er det bare.. 6277b roger that. Har det selv helt klart et nydelig kabinett, absolutt blant topp 5 her også. men min personlige favoritt må være denne her Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 CM Stacker syns jeg er det fineste kabinettet i verden. hvertfall i forhold til pris. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Link:Desidert nummer 1 kabinetter. det minner litt om de kabinettene de selger på clasohlson... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Link:Desidert nummer 1 kabinetter. det minner litt om de kabinettene de selger på clasohlson... Jepp.. har et selv! Nydelig layout inni + stilrent og enkelt. Kosta meg bare 499 inkl PSU Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 inkl. PSU? da snakker vi kvalitet Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) inkl. PSU? da snakker vi kvalitet Super! Klokka 2,4GHz P4`en min til 3,4GHz, da med fire harddisker og to optiske enheter tilkoblet.. 100% stabilt, kjørte Prime95 i dagesvis uten kræsj! Den 300Wattern som stod inni overrasket mildt sagt.. støyet lite gjør den også Alt som er billig behøver ikke være dårlig Endret 8. mars 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jepp.. har et selv! Nydelig layout inni + stilrent og enkelt. Kosta meg bare 499 inkl PSU Hvor kjøpte du det? Clasohlson? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jepp.. har et selv! Nydelig layout inni + stilrent og enkelt. Kosta meg bare 499 inkl PSU Hvor kjøpte du det? Clasohlson? Nei, jeg kjøpte mitt fra Amraam PC.. julekalendertilbud til 499kr. i jula 2003 Edit: vet pyton.no selger massevis av dette kabinettet for 600kr. nå Endret 8. mars 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg synes i utgangspunktet at flere av de premoddede kabinettene kan være riktig så fine. Selv om mesteparten er en vits, finnes det unntak. Kabinetter som er bygget selv, HELT fra scratch er de beste etter min mening. Har selv et Lian Li PC6277 som jeg fikler med nå og da, men ingenting slår "hjemmelaget". Jeg har ti tommeltotter og kan være helsefarlig med en Dremel, så jeg tviler på at jeg noengang vil få så fine resultater som enkelte her på forumet hvis jeg hadde begitt meg ut på et slikt prosjekt. Norges fineste kabinett BeQuiet Kan vel også nevne Snekkern's kabinett som en kandidat, for all del. Verdens fineste kabinett Orac 3 Dette må være noe av det råeste jeg har sett. Riktignok tar eieren litt av i slutten, men arbeidet som er lagt til grunn, og sluttresultatet alene fortjener gullmedaljen i min bok uansett. Sjekk ut Bit-Tech.net, en haug med stilige casemods for de som liker sånt. Endret 9. mars 2005 av nilberg Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er godt fornøyd med mitt kabinett.. Stort og oversiktlig. + at alle 13 diskene holder seg kalde og fine =) http://www.tomshardware.com/firstlook/20040907/u2ufo-05.html Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Kabinettet til snekker'n Endret 9. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå