Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 

QUOTE

Asus sitt er bare tøffest

 

http://images.gfx.no//24/24027/asus_vento_3600.jpg

 

æsj, det var uutholdelig stygt, du mener vel ikke seriøst at det er et fint kabinett, smaken er forskjellig men likevel. vanlige sorte aluminium-kabisser med vindu er pene kabinetter, ikke det skvipet der.

 

Seriøst, det det var ikke mye å skryte av, blant de 5 styggeste kabinettene jeg har sett.

 

Selv mener jeg thermeltake sin tsunami er fin, Føler på en måte at det kabinettet ikke har så mye med thermeltake å gjøre. Da tenker jeg på designet. Er ganske enig at de andre de lager ikke er noe fine, men tsunami er da et fint kabinett? Jeg vil gjerne høre hva aller har imot thermaltake sin tsunami!

 

Ser mange klager på de, så nå vil jeg høre hva som ikke er så bra!

skal kjøpe meg kabinett jeg og skjønner dere..

Lenke til kommentar
inkl. PSU? da snakker vi kvalitet :D

Super! :w00t: Klokka 2,4GHz P4`en min til 3,4GHz, da med fire harddisker og to optiske enheter tilkoblet.. 100% stabilt, kjørte Prime95 i dagesvis uten kræsj!

 

Den 300Wattern som stod inni overrasket mildt sagt.. støyet lite gjør den også :thumbup: Alt som er billig behøver ikke være dårlig

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Jepp.. har et selv! Nydelig layout inni + stilrent og enkelt. Kosta meg bare 499 inkl PSU  :w00t:

Hvor kjøpte du det? Clasohlson?

Nei, jeg kjøpte mitt fra Amraam PC.. julekalendertilbud til 499kr. i jula 2003

 

Edit:

vet pyton.no selger massevis av dette kabinettet for 600kr. nå

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar

Jeg synes i utgangspunktet at flere av de premoddede kabinettene kan være riktig så fine. Selv om mesteparten er en vits, finnes det unntak.

Kabinetter som er bygget selv, HELT fra scratch er de beste etter min mening. Har selv et Lian Li PC6277 som jeg fikler med nå og da, men ingenting slår "hjemmelaget".

Jeg har ti tommeltotter og kan være helsefarlig med en Dremel, så jeg tviler på at jeg noengang vil få så fine resultater som enkelte her på forumet hvis jeg hadde begitt meg ut på et slikt prosjekt.

 

Norges fineste kabinett

BeQuiet

Kan vel også nevne Snekkern's kabinett som en kandidat, for all del.

 

Verdens fineste kabinett

Orac 3

Dette må være noe av det råeste jeg har sett. Riktignok tar eieren litt av i slutten, men arbeidet som er lagt til grunn, og sluttresultatet alene fortjener gullmedaljen i min bok uansett.

 

Sjekk ut Bit-Tech.net, en haug med stilige casemods for de som liker sånt.

Endret av nilberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...