Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

@Nitrob: Spraylakere er en mye bedre ide, det blir penere! spraylakk koster 40 kroner på biltema og sånn ca 100kr ellers

tror du burde jobbe noen år med lakering og kjøpe en litt dyrere spray vis du skal få det penere en hobbymaling!

Tviler jeg på, hadde aldri rørt en sprayboks før i hele mitt liv da jeg spraylakkerte mitt første kabinett og cd-rom deksel og det ble pent, kabinettet har jeg solgt men cd-rom fronten har jeg fortsatt og den er helt perfekt! Trikset er å ha lang avstand mellom sprayboksen og det du lakkerer under selve lakkeringen.

 

Problemet med hobbymaling er at det har lett for å bli ujavnt

 

Men er det bare til å kjøpe svart farge å spray pån da eller ?

Ta dekselet av cd-rom'n først så er det bare å spraye på

 

døren på et kabinett knekker ikke av vis du behandler det pent... og det er ikke tungvint og låkke opp og igjen døra..

Ser ikke poenget med et kabinett som må behandles pent, er en del på LAN og da er det ingen fordel med ting som ikke tåler llitt juling, desuten forbinder jeg dører foran med chieftec :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke mobb kabinettet mitt, jeg går å sier det til mamma! :cry::p

hehe, skal si meg enig i at det "CasEdge Diabolic" kabinettet er fryktelig stygt.

 

det er ikke så mye lys i det Thermaltake kabinettet mitt da, 2 vifter som lyser litt blått og ett lysende "Thermaltake" emblen i front, genialt med alle de viftekontrollene også + at det er robust og alt er skrueløst. jeg syntes ThermalTake lager helt utmerkede kabinetter :cool:

Jeg synes nå det ser ut som rene diskoteket, men det kommer jo også av det stygge sjakkbrettet som er festet på fremsiden av kabinettet....

Endret av Mataya
Lenke til kommentar
Dette er jo forårets model fra Clas Ohlson se link. http://www.clasohlson.no/shop/store/main.a...9%3A50+PM#q8179

 

Stemmer nesten. Det jeg har er en ny model der de har forandret seg litt.

Blant annet har de fikset extra lufting på siden, der de på insiden har montert et "plastdeksel" som rekker til prosessorviften, slik at zalman kjøler mer effektivt.

Eller en annen type vifte for den saks skyld.

:blush: Eh, vet faktiskt ikke hva annet som er oppgradert, siden jeg ikke ble introdusert det før etter oppgraderingen.

Men kan prøve investigate det til neste gang jeg er innom.

Det som gjør dette til min favoritt, er klarlakken de bruker, plexiglasset foran, pluss at det er et stilrent produkt, med fine linjer. også er det lite, men sammtidig lett og jobbe med. Utsøkt stykke kunst ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...