B4stian Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 lian li 6277 er det feteste av alle... sånn er det bare.. 6277b jeg slenger meg på der gitt Ja, sånn skal jeg ha meg! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg likte det, en skjønnhet. Fint med det lyseblåe lyset, gir den masse personlighet. Godt valg. "Mmh.. Fin farge. God smak, litt mye eik, men fin og frisk. Ikkje for tung. Nydelig personlighet!" Som eg sa til ein kompis: "Du skriv som ein forbanna idiot!" Godt valg? Personligheit? HALLO?! Det er eit heilt standard Lian-Li-kabinett med blå, fuckin' neonlys og litt dill & dritt i! -- Skal ein absolutt dra fram fine kabinett så vil eg påstå at kjem desse svært bra ut: -- Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Godt valg? Personligheit? HALLO?! Det er eit heilt standard Lian-Li-kabinett med blå, fuckin' neonlys og litt dill & dritt i! Jepp, kabinettet er ett standard Lian-Li PC65 med en blå kaldkatode montert nederst. Ikke noe hokus-pokus eller mer som er gjort med det, annet enn rehostaten, stealthdekslene og Lian-Li's orginale thermometer og minnekortleser. Men for mitt vedkommende var kabinettet ett godt valg, det er sinnsykt deilig å bygge i siden jeg kan dra ut platen som hovedkortet er festet i. Desuten står det i stua og er penere enn de hvite/grå standardkabinettene i plast. Endret 15. januar 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det må jo bare være denna http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASSOLARMY HAHAHA *le seg skakk og litt til* Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Skal ein absolutt dra fram fine kabinett så vil eg påstå at kjem desse svært bra ut: Enig i at det ser bra ut, men specsa på hardwaren er ikke noe å spare på, tror du det går ann å få tak i kun kabinettet? (ser for meg mini-ITX prosjekt her) Endret 15. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Tipper santaxx spiller online spill som CS, BF:V og doom,,ettersom valget ditt var linket på solid soldier Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rykende_Kaffe: hver så snill, ikke kjøp den Noen spesiel grunn eller noe !??!?!?! noe negatvt med den eller noe ???!! Skal ikke være bråsikker, men det virker som rykende kaffe i likhet med meg ikke er så veldig glad i pre-modda kabinetter. Btw. det er en regel her på forumet om overdreven bruk av utropstegn og spørsmålstegn helt riktig Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rykende_kaffe: den er grei vet !!: P men er vel også smak og behag det da ! men men!! da får vise hva det blir til da! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Snekker'n sitt er kanskje det fineste ja. Men har et til som er en verdig konkurrent, veldig pent: Silverstone TJ06 Bare venter på min jeg! Får det på mandag, gleder meg som en unge. Endret 15. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rykende_kaffe: den er grei vet !!: P men er vel også smak og behag det da ! men men!! da får vise hva det blir til da! Så du nevnte dette tidligere http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR103B Det er ikke så ille da Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 CaZiO ja vet det ! men er ikke dør på`n da. Men det som er ille er at jeg har dvdrom som er hvit !! derfor blir da ikke det så tøft lenger når den er svart !!! ehh !!!! nå har jeg hp kabb ,Blå.. Men den er ikke noe tess så derfor vil jeg finne en nye vett ! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Men det som er ille er at jeg har dvdrom som er hvit !! derfor blir da ikke det så tøft lenger når den er svart Det er ikke noe problem! Bare og male dvd rom i samme farge som kabbinetet. Du får kjøpt model maling i lekebutikker eller malerforetninger til ca 30kr Endret 15. januar 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) CaZiO ja vet det ! men er ikke dør på`n da. Men det som er ille er at jeg har dvdrom som er hvit !! derfor blir da ikke det så tøft lenger når den er svart !!! ehh !!!! nå har jeg hp kabb ,Blå.. Men den er ikke noe tess så derfor vil jeg finne en nye vett ! Det er vel sant og si en fordel at det ikke er dør på den, for det første er det tungvint å lukke den opp og igjen hele tiden, i tillegg har jeg hørt at dører har en tendens til å knekke av @Nitrob: Spraylakere er en mye bedre ide, det blir penere! spraylakk koster 40 kroner på biltema og sånn ca 100kr ellers Endret 15. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jo kommer vel ann på åssen man oppføre seg med towere sitt å det da! liker med dødr jeg da Men er det bare til å kjøpe svart farge å spray pån da eller ? *tenker på det gett* Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 @Nitrob: Spraylakere er en mye bedre ide, det blir penere! spraylakk koster 40 kroner på biltema og sånn ca 100kr ellers tror du burde jobbe noen år med lakering og kjøpe en litt dyrere spray vis du skal få det penere en hobbymaling! Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 CaZiO døren på et kabinett knekker ikke av vis du behandler det pent... og det er ikke tungvint og låkke opp og igjen døra.. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Ett kjempebra kabinett link: Skyhawk Galaxy edwoki.com Lenke til kommentar
Mataya Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) jeg syntes kabinettet mitt er ganske fint jeg TT Damier V500Askal fjerne den digre plastikkgreia med 2 vifter på som sperrer for vinduet når jeg får vannkjøling... Hahaha Zed-smeltelim, det må jo være det lengste du kommer unna "Verdens fineste kabinett"! For å være ærlig så er det kabinettet noe av det styggeste jeg har sett. Premodda, eller CS kabinetter som mange liker å kalle dem, med masse lys og stæsj stappet i dem så de ligner et tivoli er bare forferdelig. Hele Xaser serien er bare til å spy av, eller jeg mener: ALLE kabinettene til Thermaltake, Raidmax osv. er til å spy av. Her er et annet eksempel for å vise hva jeg mener: CasEdge Diabolic Vet ikke hvorfor jeg hater slike kabinetter, men det er bare sånn. Personlig foretrekker jeg mer stilrene kabinetter, spesielt Lian-li. Endret 15. januar 2005 av Mataya Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Gi han inn ZED Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ikke mobb kabinettet mitt, jeg går å sier det til mamma! hehe, skal si meg enig i at det "CasEdge Diabolic" kabinettet er fryktelig stygt. det er ikke så mye lys i det Thermaltake kabinettet mitt da, 2 vifter som lyser litt blått og ett lysende "Thermaltake" emblen i front, genialt med alle de viftekontrollene også + at det er robust og alt er skrueløst. jeg syntes ThermalTake lager helt utmerkede kabinetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå