jingt Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 synes det under er pent jeg, kjempebra og ser stilig ut, og en del smarte løsninger... det er skrueløst, og leveres med 2 stk 120mm vifter, sender det tilbake til psdata, det er mye tull ned det, er genialt med 4 stk cd-r i fronten, som du kan brenne ting på... OT: sitter rett ved det toweret, jeg kjøpte det til broren min rett før tg bildet er tatt ut fra tg-bildespesial 3 ]http://www.hardware.no/diverse/tg05/bildespesial1/DSCN1063.jpg[/img] edit: glemte bilde Lenke til kommentar
TJ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 NEC 1760NX B og LianLi 6277 Alu er den peneste kombiasjonen mellom skjerm og kabinett jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 NEC 1760NX B og LianLi 6277 Alu er den peneste kombiasjonen mellom skjerm og kabinett jeg kommer på i farta Ikke dårlig, ikke dårlig Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Huff, NEC'en er stygg... Dell 2001FP er mye finere Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Snaxn kabinett. Aspire x-dreamer 2. Pent og funksjonelt kabinett. I toppklassen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Snaxn kabinett. Aspire x-dreamer 2.Pent og funksjonelt kabinett. I toppklassen. Greit nok det, men det ser litt billigt ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Snaxn kabinett. Aspire x-dreamer 2.Pent og funksjonelt kabinett. I toppklassen. Greit nok det, men det ser litt billigt ut Det er jo billig :!: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Snaxn kabinett. Aspire x-dreamer 2.Pent og funksjonelt kabinett. I toppklassen. Greit nok det, men det ser litt billigt ut Det er jo billig :!: hihi :!: tror han mente at det så "litt dårlig ut" hehe.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 De Aspire-kabinettet er grellt, og ser billig og dårlig ut! Sikkert vanlig plexi og ikke lexan.. Men dugbart for f.eks. første og andregangskjøpere! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 dette er min favoritt. og til dere som hetser raidmax: dette er litt for dumt spørr du meg. det er faktisk mange som synes sånne typer kabinett er fine. har selv et kabinett som ikke er så langt i fra, og jeg liker det kjempe godt(vet dere sier at det linger et juletree men jeg liker det i hvertfall ) alle har forskjellig smak. selv synes jeg at lian li ser triste ut. men det er min mening... Du skjønner nok hva folk mener når de ser de kabinettene der når du får noen år på ryggen. Det kabinettet du hadde på det bildet der ser ut som en oversminket hore.. Masse unødvendig krimskrams på det. (Å nei, jeg syns ikke lian-li er noe bedre, lian-li virker som en sånn hype-ting.. alle kjøper fordi det er kult å ha virker det som) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Drømmekabinettet: Lian Li PC-V2100B Det er utrolig lekkert å se på, både innvendig og utvendig. Samtidig er det god plass til masse hardware, og hele 12 3.5'' plasser. Den eneste grunnen til at jeg ikke kjøper det; er prisen. Design er ikke så viktig for meg, at jeg punger ut 3000,- for det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Utvendig er Lian Li PC-V2100B det som nesten alle andre Lian Li--> ingen ting spezz å se på, men innvendig...det er en helt annen sak Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som Mala nevnte, kjedelig utenifra og rått innenifra! Helt sinnsykt strukturert inne i beistet.. Men utenifra må jeg si at Lian Li er for minimalistene.. ONLY.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fikk nesten lyst på det kabinettet jeg nå Skurupu, bortsett fra at det var_for_stilrent til min smak, men inni var det jo nyyyydelig! Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hva er den "boksen" som 120mm vifta bak sitter i på det Lian Li kabinettet? Endret 26. april 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er den "boksen" som 120mm vifta bak sitter i på det Lian Li kabinettet? Støyfelle vil jeg tro. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så ut som en radiator første gang jeg så.. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hvis dere har bilder av "hjemmesnekra" kabinetter som fortjener og få tittelen "verdens fineste kabinett", ja da kan du poste bildene her. Jeg er sikker på at det finnes oppfinnsomme kabinettprodusenter som har noen fine skrytebilder av sine egne eller andres kabinett. Venter i spenning! Endret 30. april 2005 av kaeksen Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kansjke ikke verdens vakreste, men her er i hvert fall mitt vidunder: Link til worklog i signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå