Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

synes det under er pent jeg, kjempebra og ser stilig ut, og en del smarte løsninger...

 

det er skrueløst, og leveres med 2 stk 120mm vifter, sender det tilbake til psdata, det er mye tull ned det, er genialt med 4 stk cd-r i fronten, som du kan brenne ting på...

 

OT: sitter rett ved det toweret, jeg kjøpte det til broren min rett før tg :)

bildet er tatt ut fra tg-bildespesial 3

 

]http://www.hardware.no/diverse/tg05/bildespesial1/DSCN1063.jpg[/img]

 

 

edit: glemte bilde :blush:

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette er min favoritt.

 

og til dere som hetser raidmax: dette er litt for dumt spørr du meg. det er faktisk mange som synes sånne typer kabinett er fine. har selv et kabinett som ikke er så langt i fra, og jeg liker det kjempe godt(vet dere sier at det linger et juletree men jeg liker det i hvertfall :love: ) alle har forskjellig smak. selv synes jeg at lian li ser triste ut. men det er min mening...

Du skjønner nok hva folk mener når de ser de kabinettene der når du får noen år på ryggen.

 

Det kabinettet du hadde på det bildet der ser ut som en oversminket hore..

Masse unødvendig krimskrams på det.

 

(Å nei, jeg syns ikke lian-li er noe bedre, lian-li virker som en sånn hype-ting.. alle kjøper fordi det er kult å ha virker det som)

Lenke til kommentar

Hvis dere har bilder av "hjemmesnekra" kabinetter som fortjener og få tittelen "verdens fineste kabinett", ja da kan du poste bildene her. Jeg er sikker på at det finnes oppfinnsomme kabinettprodusenter som har noen fine skrytebilder av sine egne eller andres kabinett. Venter i spenning!

Endret av kaeksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...