Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje bittelitt OT, men hva heter dette kabinettet?

Ja, du har rett. Det er OT, og du vet det selv. Så hvorfor skriver du et sånt innlegg? Har rapportert dette.

 

Fjernet bilde jeg viste.

 

 

Rykende_Kaffe Skrevet: 03/04/2005 : 14:59

hahahahahahahahaha.

trenger jeg si mer? nei trukke det, men jeg gjør det allikevel.

 

 

QUOTE 

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

Dette er helt usaklig! Rapporterer innlegget ditt pga stygg språkbruk, og at det er spam.

Hypp på å rapportere idag eller?

og det var ikke spesielt OT det han skrev, han ville vite ogsen kabinett det var fordi karen som la ut bildet ikke skrev det. det er jo trossalt en "kabinett tråd" og da må det være lov å spørre om ting uten at folk som deg rapporterer det.

og du kommer sikkert til å rapportere den her også, men det er meningsløst spør du meg.

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar
Kanskje bittelitt OT, men hva heter dette kabinettet?

Ja, du har rett. Det er OT, og du vet det selv. Så hvorfor skriver du et sånt innlegg? Har rapportert dette.

 

Fjernet bilde jeg viste.

 

 

Rykende_Kaffe Skrevet: 03/04/2005 : 14:59

hahahahahahahahaha.

trenger jeg si mer? nei trukke det, men jeg gjør det allikevel.

 

 

QUOTE 

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

Dette er helt usaklig! Rapporterer innlegget ditt pga stygg språkbruk, og at det er spam.

Hypp på å rapportere idag eller?

og det var ikke spesielt OT det han skrev, han ville vite ogsen kabinett det var fordi karen som la ut bildet ikke skrev det. det er jo trossalt en "kabinett tråd" og da må det være lov å spørre om ting uten at folk som deg rapporterer det.

og du kommer sikkert til å rapportere den her også, men det er meningsløst spør du meg.

Noen liker å å leke onkel politi ;)

Lenke til kommentar

Vel legger meg ikke opp i diskusjonsmåten deres her,men vil si at Lian Li er i ypperste klasse når det gjelder kvalitet. Har selv hatt Lian Li tidligere og må si jeg pr dags dato ikke har sett et bedre alukabinett og jeg har sett og montert i en del kabinetter.

En annen ting som gjør Lian Li spesielle er alt det ORGINALE tilbehøret du får til dette, det finner du ikke til noen andre kabinetter .

Lenke til kommentar
For det første vil forumet bli tregere hvis det blir for mye bilder, samt at enkelte moderatorer har skrevet at en bør la være å quote bildene, fordi det var så mange gjorde dette.

 

Det jeg mener om det andre er at du overreagerte en smule på at en spurte hvilket kabinett det var, jeg er likevel enig i at det ikke hørte til denne tråden, og at han heller burde ha startet en tråd istedet.. Men å rapportere om sånt er synest jeg er unødvendig.

 

Har ikke rapportert deg jeg og kommer ikke til å gjøre det, gjelder det spam er det greit å gjøre det.

Ja, greit nok at man helst ikke bør quote bilder, men så lenge det ikke står noe om det i hverken Retningslinjene eller Nettiketten, blir det ikke betraktet som spam. Dessuten er det ingen moderatorer som har nevnt dette til meg. Har heller ikke lest om det.

 

Jeg overreagerte ikke. Sånt bør rapporteres.

 

Nei, det er ingen vits i å rapportere meg, fordi jeg har ikke gjort noe "ulovlig". Dessuten så har jeg slettet bildet fra innlegget mitt.

 

 

DarkStarr Skrevet: 03/04/2005 : 22:21

Hypp på å rapportere idag eller?

og det var ikke spesielt OT det han skrev, han ville vite ogsen kabinett det var fordi karen som la ut bildet ikke skrev det. det er jo trossalt en "kabinett tråd" og da må det være lov å spørre om ting uten at folk som deg rapporterer det.

og du kommer sikkert til å rapportere den her også, men det er meningsløst spør du meg.

"Just doing my job." :p Rapporterer bare innlegg som inneholder tekst som er stikk i strid med Retningslinjene og Nettiketten. Hvis ingen hadde gjort dette, hadde jo trådene vært stappfulle av spam og OT. Du har kanskje ingenting imot dette, du?

Det var jo han som la ut bildet (Skurupu). Så lenge ingen siterer til denne personen som skal ha lagt ut bilde av dette kabinettet, vurderer jeg Skurupu sitt innlegg (Skrevet: 03/04/2005 : 07:48) som OT. Han sier jo til og med selv at det er det! Hva så at det er en "kabinett tråd"? Kan jeg f.eks bare spørre om hva programvaren "Winamp" er til, i en tråd som handler om "Ad-aware", bare fordi begge temaene er under katekorien "Programvare"? Godt argument, må jeg si. Nei, jeg rapporterer ikke dette innlegget ditt. Det er hverken OT eller spam, og jeg rapporterer bare innlegg som ligger under de kategoriene.

 

 

illvit (Skrevet: 04/04/2005 : 05:11)

Noen liker å å leke onkel politi ;)

Mens andre liker å tro de har peiling på hva de snakker om. Noe som "de" ikke har.

Lenke til kommentar

Men nå er det du som spammer. Det står at man ikke skal misbruke Report-knappen og. De er ikke noe vits å gi moderaterne mer jobb enn det de allerede har. Det er mye enklere å bare svare på spørsmålet hans sånn at saken er ute av verden enn å diskutere at det er spam. Uansett så er det ikke spam, for kanskje han syns at kabinettet er verdens fineste og lurer på hva den heter.

Lenke til kommentar
Man kan ikke diskutere om lian li er verdens fineste, men man kan si at på kvalitet er det inge som slår de! Personlig er jeg lianli tilhenger.

Ha ha! Selvfølgelig kan man ikke si at Lian Li er best på kvalitet, men det du sier litt senere her gir meg ro i sjelen, du er en av de jeg beskrev noen poster tidligere... :p

Lenke til kommentar

Ja noen liker det ene noen det andre

men det som er inni er også like viktig som det utenpå

kort sagt smaker er som kaken

 

Selv har jeg dette kabinettet som jeg er utrolig fornøyd med

tøft (Synest jeg)

 

 

:w00t::w00t:

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU668WY

 

 

Test her:

http://www.cluboverclocker.com/reviews/cas...rpio_668/p4.htm

Endret av Sarumann
Lenke til kommentar
Men nå er det du som spammer. Det står at man ikke skal misbruke Report-knappen og. De er ikke noe vits å gi moderaterne mer jobb enn det de allerede har. Det er mye enklere å bare svare på spørsmålet hans sånn at saken er ute av verden enn å diskutere at det er spam. Uansett så er det ikke spam, for kanskje han syns at kabinettet er verdens fineste og lurer på hva den heter.

Nei, jeg spammer ikke, og har heller ikke misbrukt report-knappen. Det var ikke jeg som begynte å diskutere om det var spam. Jeg sa bare at det var OT, og rapporterte det. Han sa jo til og med selv at det var spam! Få det inn i hodet ditt; Det er spam! Hvis han mente at det var verdens fineste kabinett, skulle han ha sagt det. Men det gjorde han ikke. Istedet bekrefter han at det er OT.

Lenke til kommentar
Til info: Det er IKKE missbruk å raportere det pisset som rykende_kaffet postet. Han ble bannet pga. dette.

 

Siste OT: Nei, greit å rapportere innlegget til rykende_kaffe, for det var usaklig og personangriping, men å raportere Skurupu bare pga. han spurte om hva slags kabinett det var er litt dumt...men det er min mening. Kanskje en moderat kommer innom og kommenterer saken.

 

 

Og min mening om Lian Li er at de er gørr kjedelige. Aluminium er fint, men designet er alt for kjedelig. Man kan ha et litt mer spennende design og likevel ha det stilrent, og det er Coolmasters Tsunami et godt eksempel på. Men Asus Vento er et eksempel på at for spennende design blir llitt for mye av det gode. Kanskje skyldes det at det ser ut altfor plastaktig ut. Den kassa der i aluminium hadde vært fint det :dribble:

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Ja da var heile tråden lest, mange flotte kabinett her, og noen mindre flotte :whistle: er jo på jakt etter ett vettug kabinett sjøl også.Merkelig kor lei og til slutt provosert over ett navn i løpet av kort tid, eg sikter til Lian Li hehe, må nok kaste meg på båten som ikkje liker utseendet her ja. Der er noen unntak innne Lian Li men ellers er det for anonymt etter MIN smak. Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar

synes det under er pent jeg, kjempebra og ser stilig ut, og en del smarte løsninger...

 

det er skrueløst, og leveres med 2 stk 120mm vifter, sender det tilbake til psdata, det er mye tull ned det, er genialt med 4 stk cd-r i fronten, som du kan brenne ting på...

 

OT: sitter rett ved det toweret, jeg kjøpte det til broren min rett før tg :)

bildet er tatt ut fra tg-bildespesial 3

 

DSCN1063.jpg

 

 

edit: glemte bilde :blush:

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Syns faktisk dette(:love:) kommer veldig bra ut! Det peneste for min del må vel være Lian Li PC75 svart, men hvis man skal ta hensyn til pris når man kjøper, hadde valget blitt Thermalrock kabinettet! Syns Thermaltake har tatt seg veldig isammen i det siste... Ikke så mye "fjortisfaktor", "cs-kabbis" osv. Foruten disse syns jeg også Cooler Master sine kabinetter kommer bra ut! Stilrent, ser bra ut med moderate mengder lys i og diverse annet som er viktig for meg. Vel, lys er vel ikke så viktig, men skal jeg først ha et kabinett kan jeg vel pynte litt selv også...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...